top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

רום שינדלר יודעת: בעולם האמיתי צריך לעבוד קשה

אחרי הראליטי, אחרי שאיבדה חברה קרובה ועם שלושה סינגלים בדרך לאלבום ראשון, רום שינדלר בת ה-23 מתחילה מסע הופעות אינטימי ושומרת על אופטימיות: "חשוב לי להביא את עצמי"

רום שינדלר הייתה שם, בתוכניות הראליטי. קיבלה מחמאות, הרגישה בשמים ומיד אחר כך הבינה שצריך לעבוד קשה כדי להצליח בעולם האמיתי. עם סינגל שלישי "היית", הזמרת בת ה-23 מפתח תקווה מלאה באופטימיות ומצוידת בצידה לדרך הארוכה שעוד לפניה. "צריך סבלנות והמון התמדה, לקחת בחשבון שהצלחה לוקחת זמן וצריך לעבוד קשה", היא אומרת.


בשבוע שעבר הופיעה בבר גיורא בתל אביב, ואירחה את ואלרי חמאתי. "הופעתי המון בחיי אבל רק בתקופה האחרונה הפקנו מופע שלם, רק שלי, סבב הופעות אקוסטי אינטימי - אני ועוד שני נגנים מוכשרים רועי נויפלד ועידו שקד. אנשים קונים כרטיסים ובאים לשמוע אותי, זה החלום הכי גדול שלי מילדות".

הוצאת 3 סינגלים ובכל אחד אנחנו פוגשים רום שינדלר אחרת. אז מי זו בעצם רום שינדלר האמיתית?

"אני לא חושבת שבכל שיר פוגשים רום שינדלר אחרת, אני אותה רום לאורך כל הדרך, שאוהבת קצבי ושמח, ואני רום שאוהבת לרגש ולהגיש טקסט. אני חושבת שכל היופי הוא להביא מגוון רחב ולהראות כל מיני צדדים שקיימים בי, ויש באמת המון צדדים. בין אם זה שיר קצבי או שיר שקט - הסגנון הוא אותו סגנון וזו אני - משלבת בין מערב למזרח ובעיקר כותבת ומלחינה 'אותי'. את החוויות שלי והרגשות שלי".

באחרונה הוציאה סינגל שלישי - "היית". את החיבור שלה לטקסט מרגישים כמעט מידית. "השיר הזה נכתב לפני שנתיים, בתקופה מאוד מאתגרת שהרגשתי ריקנות. אני תמיד אומרת שתחום המוזיקה והבידור הוא אינטנסיבי ולא קל, יש עליות ויש ירידות. בתקופות יותר ריקות הייתי עסוקה בלחפש ריגוש. משהו או מישהו שימלא לי את החסר. על זה נכתב השיר. אני מרגישה שבשיר הזה אני מדברת את הטקסט ומצליחה להביע את הרגשות שלי. ובגלל זה אני כל כך מחוברת אליו".


לאחרונה עלה לכותרות נושא מתמודדות הריאליטי שמתקשים להתמודד. אחת מהן - תמר טאי עמר ז"ל, נמצאה ללא רוח חיים. בין עמר ז"ל לשינדלר היה קשר חברי, ומנקודת מבטה שינדלר מספרת על החיים שאחרי הראליטי: "תמר ז"ל הייתה חברה מאוד קרובה שלי. הכרנו בסדנאות ללהקה צבאית והפכנו מיד לחברות טובות מאוד. גם כשכל אחת שובצה ללהקה צבאית אחרת- שמרנו על קשר והיא הייתה כמו בת בית אצלי. לצערי, לפני 8 חודשים איבדנו אותה. תכננו להספיק הרבה דברים יחד כמו שיתוף פעולה ודואט משותף, זה כבר לא יקרה. אני גיליתי שהיא נמצאה ללא רוח חיים דרך הרשת. אין יותר נורא מזה".

"בתור אחת שגם השתתפה בתכנית ריאליטי אני לגמרי יודעת איך זה מרגיש להיות על גג העולם אחרי אודישן מטורף, עם תגובות מטורפות וחשיפה גדולה, ואיך זה להיות אחרי התכנית - כשאת רק עסוקה בלחפש דרכים להישאר רלוונטית. חשוב לי לומר למי שקורא את זה - לעולם לא לוותר או להישבר. אם יש משהו על הלב תמיד לשתף ולקבל עזרה. תאיו אחותי תמיד תישאר בלבי".

מה מצפה לנו באלבום הבכורה שלך?

האלבום מורכב כולו משירים שאני כתבתי והלחנתי במהלך השנתיים האחרונות, משירים שקטים ובלדות ועד שירים קצביים מקפיצים. את האלבום מפיק שמוליק נויפלד. באלבום בעיקר חשוב לי להביא את עצמי בדגש על טקסטים שהם חוויות אישיות שלי. מקווה מאוד שתאהבו את מה שבדרך".

bottom of page