top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

פרח היסמין

אפשר להתחבר לרצועה אחת באלבום של יסמין מועלם ואפשר לבחור את כולן. מה שבטוח, יש כאן זמרת מרתקת, מגוונת ומבטיחה שמביאה איתה "מאה אחוז אש"

יש מעט מאוד זמרות שהדיבור עליהן מצדיק במלואו את היצירה שלהן. והנה מופיעה יסמין מועלם האלמונית למדי, וצוברת תאוצה עם סינגלים מצוינים ואלבום שמציג רצועות מגוונות ובמרכזן זמרת אחת שלא לוקחת שבויים, שרה חופשי, בועטת וגם מעניקה פתיחות. אם זה השיט של יסמין מועלם, כפי שהיא מגדירה אותו ב"ככה עדיף לי", אז רצוי שכולנו נהנה ממנו כמה שיותר.

היא רק בת 24 אבל סיפור חייה של מועלם רחב מלהכיל את מספר שנות חייה. את ההשפעות המוזיקליות שספגה בבית ומחוצה לו היא אורזת במתנה ב-11 שירים שאת רובם כתבה והלחינה והפיקה בעבודה משותפת עם מוזיקאים כמו דיג'יי מש, שקל, יובל מעין, טהר שפי, אמיר ובן.

יש באלבום שלה וויב אחר, כזה שכל אחד יכול לבחור לו שיר אחד ולהתחבר, ויש גם כאלה שיכולים לקחת את כולם. תמצאו כאן הכל מהכל, אבל מעל הכל תגלו עוד תוספת לדור הזמרות שמתחילות לפתוח מבערים ולקחת את המוזיקה שלהן לכיוונים חדשים וטובים. "אם משהו לא בא אז הוא לא בא מסיבה" היא שרה ב"מסיבה", ואולי ישנה סיבה שעד עכשיו מועלם לא הגיעה. כעת, כשהדרך פתוחה, כשהקהל צמא לקול נשי אחר וטוב, היא מביאה איתה "מאה אחוז אש" (אריה) וגם יופי של מוזיקה מגוונת, מרתקת ומבטיחה.


0 תגובות
bottom of page