top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

פסטיבל ראשון לציון ה-35: מעל 100 אומנים ויוצרים בחגיגה של חמישה ימים

פסטיבל המוזיקה יתאפיין בשפע של הפקות ייחודיות וחגיגיות, מופעים מסקרנים, הפקת מקור ושילובים ייחודיים: מופע הצדעה למרגלית צנעני, חתימת מסע ההופעות של עדן חסון והצדעה ללהקות הרוק הגדולות

מרגלית צנעני // צילום יח"צ גבריאל בהרליה

השנה יציין הפסטיבל 50 שנות יצירה למרגלית צנעני, מהזמרות הגדולות והאהובות בארץ בעלת הקול החד פעמי, ששיריה מהווים חלק בלתי נפרד מפסקול חיינו. בזה אחר זה יעלו איתי לוי, חיים משה, תמיר גרינברג ויבצעו לצידה את להיטיה מכל הזמנים והתקופות בערב שכל כולו הפקת מקור ייחודית וחד פעמית לפסטיבל. לצד הביצועים המוסיקליים יוקדשו רגעי הומור בערב סביב השפה הייחודית ומטבעות הלשון שהגתה מרגול לאורך השנים. אורח מיוחד: חוקר השפה, ד"ר רוביק רוזנטל.

מרסדס בנד // צילום יח"צ שי פרנקו

פסטיבל ראשון לציון יתקיים בין הראשון לחמישי באוקטובר 2023 ויקדיש מופע שקיעה מיוחד ללהקות הרוק הגדולות, שעיצבו את הרוק הישראלי, ובהן מוניקה סקס, איפה הילד, מרסדס בנד, הקספרים והג'ירפות, בערב פורץ גבולות שכולו חגיגת להיטים מתמשכת מלאת אנרגיה עם כל השירים והקלאסיקות הישראליות. אורחות: קורין אלאל, דנה ברגר ונטע ברזילאי.


הפסטיבל אף יציין 20 שנות יצירה לשירי מימון, מהזמרות הבולטות והאהובות בישראל עם אורחים כמו ברי סחרוף, מארינה מקסימיליאן, ריקי גל ושמעון בוסקילה.

לצד כל אלו מוסיף פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל להוביל עם מגוון רחב של מופעים משובחים עם חיבורים יוצאי דופן שיעלו על בימת היכל התרבות מאיר ניצן, וגם הופעות בכניסה חופשית בגן המושבה, רחבת בניין העירייה, רחבת בית העם ומופעים בהיכל התרבות מאיר ניצן, אמפי לייב פארק במערב העיר

bottom of page