top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

נאור אורמיה חזר: מוציא אלבום בשני חלקים

הזמר הצעיר שכבש את המדינה בגיל 16 ומאז נעלם ונאלם, חוזר עם פרויקט חדש ומסקרן. אורמיה: "בשנים שלא הוצאתי מוזיקה הרגשתי שחלק ממני חסר". קליפ ראשון "משהו אמיתי" מוצג כאן לשיפוטכם

הזמר והיוצר נאור אורמיה והמפיק המוזיקלי אייל מזיג עובדים בחודשים האחרונים על אלבום חדש לזמר הצעיר שכבש את המדינה בגיל 16 ומאז נעלם.


אחרי תקופה של שקט מוזיקלי מצד נאור מגיע האלבום החדש: "משהו אמיתי" לחנויות הדיגיטליות. האלבום החדש נכתב והולחן על ידי נאור ומשלב בתוכו גוונים משלל סגנונות מוזיקליים: ים תיכוני, פופ, טראפ, פאנק, סול ועוד. האלבום מגיע בשני חלקים: בראשון יהיו ארבעה שירים שכל אחד יזכה לקליפ מושקע, והקליפ הראשון שפותח את יציאת האלבום הוא "משהו אמיתי" שביים אבי בן זקן ומוצג כאן לשיפוטכם:

הגעגוע לבמה ולקהל תוך ההתבגרות וההתגבשות הולידו את האלבום החדש, שחלקו השני אמור לצאת במהלך השנה. במקביל לעבודה על האלבום, נאור עובד על מופע חדש, תאריכים יפורסמו בקרוב.

"מאז ומתמיד המוזיקה ליוותה אותי", אומר אורמיה. "היא הייתה הכוח שלי לרגעים החלשים ונחת לרגעים הגדולים. הדחף ליצור מוזיקה בוער בי מאז שאני זוכר את עצמי. הקהל, הבמה זאת האהבה האמיתית, זה אושר שקשה להסביר במילים. בשנים שלא הוצאתי מוזיקה הרגשתי שחלק ממני חסר וגם אז לא הפסקתי ליצור, להתפתח ולגעת בז'אנרים שחלמתי לגעת בהם".

0 תגובות
bottom of page