top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

מרגש, חשוף ובועט בבטן: על האלבום החדש של נרקיס

האלבום שנכתב יחד עם צליל קליפי ובהפקה של נדב (נאבי) אהרוני, חושף את חייה של נרקיס בצורה מרשימה ונוגעת. החל מההתחבטויות באישיות ועד הסביבה ששואלת שאלות נוכחת היותה דתייה ששרה גם לעולם חילוני. התוצאה מאפשרת לכל מאזין ומאזינה למצוא בו את עצמו, ולכאוב יחד איתה

״באלבום הזה אני עושה תשובה מול עצמי, מתוך הבנה שהדרך חשובה. אין לי ולא תהיינה לי תשובות חותכות להכל, אבל אני בשאיפה תמיד להתפתחות אישית ולהתבוננות עמוקה על החיים", כך מגדירה נרקיס את אלבומה החדש "תשובה" שנותן אגרוף בבטן החל מהפתיחה והרצון לקבל רחמים נוכח ה"חטאים" בנוסח של תפילת יום כיפורים.

נרקיס // צילום יחצ

לאורך כל הרצועות שלו נרקיס חשופה, מספרת לנו את המאבק להיות בין שני העולמות – הדתי והחילוני – אל מול החלומות הגדולים והמציאות. למסע הזה היא לוקחת אותנו בהפקה מעולה וטקסטים שלא מסתירים דבר, מזכירה לנו את החטטנות של האחרים ואת האינדיבידואל מול החברה ואל מול האלוהים. לא תמיד קל לשמוע, בטח כשמגיע נקודה שמזהים את עצמנו שם, או שמבינים את המשמעות של "גן המשחקים הכואב", או בבקשה הפשוטה "תילחם עליי".

יותר מכך, אלבום הקונספט, הסיפור שהולך לכל אורכו, מייצר את הערך המוסף שלעתים כל כך חסר אצל מי ששולח לאוויר עשרות שירים במכה בלי קשר ביניהם. הקול העוצמתי שלה, החיבור לטקסטים

שמשתקף היטב בביצועים, החיבור בין הרצועה הפותחת והכואבת לשלום עליכם, שאין יתר שבת ומשפחה ממנו, הוא שנותן ל"תשובה" את העומק שנרקיס מביאה איתה ונכנס ישר ללב ומדגיש את הפערים שעליהם שרה נרקיס.

bottom of page