top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

מהמוצדקים: "רדיו שטח" של פאר טסי הוא אלבום השנה של אקו"ם

עודכן: 13 ביוני 2023


האלבום שיצא במפתיע והחזיר את טסי לקדמת הבמה הוכרז כזוכה בנימוק ש"הוציא אלבום מופלא שכל תעשיית המוזיקה מצדיעה לו". ועוד: המוזיקה הים תיכונית ויוצריה ניצבים בפרונט הזכייה כשגם אודיה, מתן דרור ותמר יהלומי בין הזוכים

פאר טסי // צילום יח"צ מתוך לינקטון

הפרס נקבע על פי ועדה שכללה את מוקי, זאב נחמה, גיא מזיג ואהרון פררה. הם מתארים את אלבומו של טסי שקיבל את הפרס על שם עוזי חיטמן יחד עם איתן דרמון כאלבום מופלא שיכנס לפנתיאון האלבומים הישראלים הגדולים. "האמונה בעצמך היא מסע מרתק- פאר טסי עבר את המסע הזה יפה ואחרי עבודה קשה ומוקפדת הוציא אלבום מופלא שכל תעשיית המוזיקה מצדיעה לו. בכל שיר באלבום מורגשת אמת שמוגשת על ידי אומן ששר מהלב כל מילה - זו תוצאה של עבודה קשה והרבה אמונה- ובעיקר מקצועיות. כבוד לכל הכותבים להפקה המוקפדת ובעיקר לשירה הנכונה והנוגעת".



הוועדה החליטה על פרס מפעל חיים ע"ש אהוד מנור לרמי קליינשטיין, ופרס ע"ש נעמי שמר על מפעל חיים יוענק ליזהר אשדות. פרס הישג השנה לשיר ע"ש משה וילנסקי יוענק ל"סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי. פרס הישג השנה לתגלית ע"ש ענבל פרלמוטר יוענק לאודיה, פרס הישג השנה למחברת ע"ש יוסי בנאי יוענק לתמר יהלומי, פרס הישג השנה למעבד ע"ש יאיר רוזנבלום יוענק למתן דרור, פרס הישג השנה למלחין ע"ש סשה ארגוב לאבי אבורומי.

תמר יהלומי // צילום יח"צ: מור צידון

פרס אקו"ם און אייר ליצירה הישראלית המושמעת ביותר - "לך לישון" של אנה זק, פרסים מיוחדים מטעם דירקטוריון אקו"ם על תרומה למוזיקה ולתרבות הישראלית הוענקו ליוצרת והזמרת אסתר שמיר ולמפיק המוזיקלי לואי להב.


הפרסים יוענקו בטקס שיתקיים ב-9.7 במתחם סינמה סיטי גלילות.


bottom of page