top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

"למדתי לאהוב את עצמי עם כל החסרונות"

טלאור עורקבי משחרר סינגל חדש "רה פה פאם פאם" ומדבר על פצעי העבר, שבהם ילדים קראו לו בשמות גנאי בשל משקלו. את התובנות הוא יישם בשיר שמיועד לילד שבו: "אני כבר לא כועס, הכל לטובה"

בגיל 22 טלאור עורקבי מרשה לעצמו להשתחרר. אחרי שנים שבהן היה חלק מהעורקביז, הלהקה המשפחתית שכוללת את אחיו ניסים ותמיר, הוא מוציא עוד סינגל "רה פה פאם פאם"

זו רק ההתחלה, לדבריו. "במהלך השנה הקרובה בעזרת השם אני מתכנן להוציא הרבה מהיצירות שלי, הסינגל הראשון מעיד על היכולת שלי להעז ולצאת לדרך", הוא אומר. "אני מאמין שכל אדם כדי להיות מאושר צריך להגשים את עצמו ובמבט לאחור להיות שלם עם מה שהוא עושה".

טלאור (תיכף נגיע למשמעות השם) מתאר ילדות לא פשוטה כנער כבד משקל. מהסינגל החדש הוא שואב כוחות להתמודד גם עם מה שעשו לו הילדים בבית הספר. "בשלב מסוים בילדות הפסקתי להאמין בעצמי. הייתי ילד שמן והרגשתי פחות נעים עם זה כי כבר שכחתי איך קוראים לי 'טלאור או שמן'. לפעמים ילדים גם לא חושבים יותר מידי ופוגעים, אבל אני לא כועס זה הכל לטובה כי בסופו של דבר למדתי לאהוב את עצמי ככה עם כל החסרונות, ומשם נולד השיר".

הפזמון נכתב לילד ההוא או לטלאור הנוכחי?

"האמת שהילד הזה שבתוכי הוא פשוט שמח ואמיץ, מעז לחלום, וטלאור 'הבוגר' חושב פעמיים, פוחד ומתעצל. בחיים לא העזתי לדמיין את עצמי בקדמת הבמה כשכל העיניים עליי, ואני עכשיו צריך לייצר ערך לצופים שלי ולמאזינים שלי".

מה פירוש השם טלאור?

"האמת שעד גיל 18 בערך לא הבנתי את המשמעות, עד שאמא שלי גילתה לי את הפסוק מספר ישעיהו 'יִחְיוּ מֵתֶיךָ, נְבֵלָתִי יְקוּמוּן; הָקִיצוּ וְרַנְּנוּ שֹׁכְנֵי עָפָר, כִּי טַל אוֹרֹת טַלֶּךָ, וָאָרֶץ, רְפָאִים תַּפִּיל'. ישעיהו מתנבא בו על טל של אור, שבקץ הימים יגרום לתחיית המתים".

bottom of page