top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

יא סלאם

פואטרי סלאם ישראל של תיאטרון האינקובטור זכה בפרס ראש העיר בפסטיבל ראשון. הפרס על שם מאיר אריאל יוענק בערב הפתיחה האמנותית של "כנס השפה העברית ה-13", ומבטא הוקרה על יצירות אמנותיות שהטביעו חותם באמצעות שימוש מיוחד בעברית ואוצרותיה ופנייה לקהלים גדולים וחדשים

פרס ראש עיריית ראשון לציון ליצירתיות בלשון העברית על שם מאיר אריאל לשנת 2020 יוענק לפואטרי סלאם ישראל מבית תיאטרון האינקובטור. כך קבעה הוועדה בראשות רוביק רוזנטל, והוא יוענק לתיאטרון בערב הפתיחה האמנותי שיתקיים ב-6.2.2020.


הכנס ייערך בהיכל התרבות ראשל"צ בין התאריכים 5 עד 8 בפברואר בהיכל התרבות ראשל"צ. ביומו הראשון יתקיימו מושבים שידונו בשינויים בשפה העברית עם השנים, ואת החלק האמנותי תפתח הפקת המקור המוזיקלית "דיבור צפוף". לפניה, יתקיים טקס הענקת הפרס על סך של 36 אלף שקלים שניתן בין היתר על "הוקרה על יצירות אמנותיות אשר טבעו את חותמן על ידי שימוש מיוחד בשפה העברית ואוצרותיה ופנייה לקהלים גדולים וחדשים".

צוות השופטים כלל את ד"ר רוביק רוזנטל (יושב ראש), מר אלי פולק – מנכ"ל החברה העירונית, פרופ' אילנה אלקד להמן, ד"ר חוה פנחס כהן, הגב' איה אליה ומנהלת הכנס - הגב' טלי צ'רנר. "פרס זה לתיאטרון האינקובטור הוא מחווה של כבוד לתחומי יצירה חדשים אלה, לסצינה החשובה של תאטרוני השוליים, וליצירה התרבותית הרחבה של קהל צעיר היוצר באפיקים חדשים ומאתגרים", אמר ראש העיר ראשל"צ, רז קינסטליך.

0 תגובות
bottom of page