top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

טלי קופר רוצה שתצאו איתה למסע

היא רק בת 15 אבל סוחבת הישגים מטורפים. הסינגל השלישי שלה "מסע" נשמע אוטוביוגרפי ואת הלימודים היא משלימה באמצעות מורה פרטי. "אני תמיד חולמת בגדול ומותחת את הגבולות שלי"

מבט ברזומה של טלי קופר, סך הכל בת 15, מגלה רשימת הישגים שגם אנשים בגיל כפול משלה חולמים עליו. הופעות בינלאומיות על במות ענק מול עשרות אלפי אנשים ומיליוני צופים, חצי הגמר של THE VOICE אוקראינה, גמר של THE VOICE רוסיה, במקום השני בתחרות NEW VIBW, במקום הראשון בתוכנית THE BOX בערוץ KIDZ והופעה משותפת עם אחותה אמילי בתוכנית GOT TALENT ישראל. ועל אף הכל, החלום שלה הוא להצליח כאן, בישראל.

לפני כשלושה שבועות שחררה את הסינגל השלישי שלה "מסע", שדומה כי הוא אוטוביוגרפי. "כבר בגיל 4 רשמו אותי לחוג שירה ומשם הכל התגלגל לתחרויות בחו"ל ובישראל. אני תמיד חולמת בגדול, כך שהמסע שלי אף פעם לא נגמר. לגלות את עצמי כאמנית, לחקור את התשוקות שלי את הסגנונות שלי, למתוח את הגבולות שלי, מה אני רוצה, מה חשוב לי. המסע הזה מלווה בהמון רגש והמון אמוציות שהמקצוע הזה מביא איתו. אהבה, שמחה וגאווה לצד מכשולים, אתגרים וקשיים שעליהם צריך לדעת להתגבר ובעיקר ללמוד מהם כדי להגיע למטרה", היא אומרת.

את מרגישה שאת שרה לעצמך, על המסע שלך?

"השיר הזה משמעותי עבורי, הוא מדבר מבחינתי על המסע שאני עוברת, אבל כל אחד מאיתנו עובר את המסע שלו, אז המשמעות שלו בעצם נוגעת בכולם. לא משנה באיזה מקום אנחנו בדרך, תמיד אפשר להתחיל מחדש, תמיד אפשר לעשות יותר, תמיד אפשר לבחור בעצמנו. להדק חגורות ולהתרגש בכל פעם מחדש".

צילומים: אור דנון

אני מסתכל על ההישגים שלך, על ההשקעה, איפה נכנסים כאן חיי החברה והלימודים?

"כל דבר שנרצה לעשות נצטרך לשלב אותו בשגרה שלנו. אין ספק שקריירה מוזיקלית מחייבת המון ויתורים, אבל אני לוקחת שיעורים פרטיים כי יוצא שאני נעדרת בבית הספר עקב עבודה בחו״ל. החברים שלי מבינים אותי ומפרגנים לי, זה לא משנה כמה אנחנו נפגשים, זה משנה כמה חשובה החברות שלנו".

0 תגובות
bottom of page