top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

זה כתוב במילים: we will rock you נפלא, מרגש ומעורר מחשבה

הסיפור כולו, אולי בלי להתכוון, מעניק לנו מבט אפשרי על הבינה המלאכותית שנכנסת בעוצמה לחיינו, ועלולה לייצר לנו מוזיקה טכנית ונעדרת רגש. שווה לראות, לשמוח, להתלהב ולהתענג שוב על המוזיקה הנהדרת של פרדי מרקיורי וקווין. המחזמר יוצג 17 פעמים נוספות בישראל

ווידיאו וסטילס: אלון לוין

בסוף הופעה הקהל עמד ומחא כפיים לחבורת השחקנים/זמרים הנהדרת של המחזמר we will rock you, וזה בעצם מסכם את הערב הנפלא שבו הוצג לראשונה המופע במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. המוזיקה הסוחפת, הסיפור המעניין והאקטואלי, התובנות שיוצאים איתן הן כל הקסם יחד במופע מושקע, מצחיק, מרים וכובש.

המחזמר מספר את סיפורה של קבוצת בוהמיינים שנאבקת להחזיר את האינדיבידואליות והמוזיקה החיה בעולם עתידי שבו כולם מתלבשים, חושבים ומתנהגים אותו דבר. הוא מבוסס על 24 שירים של להקת הרוק הבריטית האגדית "קווין", והוא יציג בארץ 18 הופעות. הוא כולל את המוזיקה ומחזה מאת הקומיקאי והסופר הבריטי בן אלטון. הוא משלב בתוכו גם מחווה לזמרים נוספים, זיכרון יפה ומרגש של אלו שמתו צעירים ומצחיק ביכולת שלו לשלב חלק משמות השירים כחלק מהעלילה.

העלילה מתרחשת בעתיד דיסטופי, שבו תאגיד רב עוצמה בשם Global soft שולט בעולם ומדכא יצירתיות ואינדיבידואליות. הדמויות הראשיות, גלילאו וסקרמוץ', הם מורדים שיוצאים למסע למצוא את כלי הנגינה האחרון שנותר ולהחיות את מוזיקת ​​הרוק. איך זה נגמר? שווה לגלות ולרקוד את זה.

bottom of page