top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

התקווה על פי נוף

"סוף מתוק" שיוצא היום הוא הסינגל שלישי לזמרת בת ה-27 מראש העין שנמצאת בדרך לאלבום בכורה. זמן טוב להכיר אותה מקרוב וגם לגלות שלימדה מוזיקה בגני ילדים. "ליצור ולבצע את המוזיקה שלי מסב לי אושר", היא אומרת

בסוף חודש מרס אמורה הייתה הזמרת נוף להוציא את "סוף מתוק" לאוויר העולם. אלא שאז הגיעה הקורונה ושיבשה את כל התוכניות של הצעירה בת ה-27 מראש העין שהחלה לצבור תאוצה. היום (ראשון) היא מוציאה את השיר מתוך אמונה שלמה שהכל יסתדר. "אני חושבת שכמו בכל דבר בחיים, אם נאבד תקווה ולא נאמין בעצמנו, לא נגיע לשום מקום. אני מאמינה גדולה בסוף מתוק בהכל", היא אומרת.

נוף מראש העין תמיד אהבה לשיר. היא זוכרת תחרות כישרונות צעירים בגילאי 5-6 בצוות הבידור בבית מלון באילת, ומאוחר יותר נשלחה לתחרות ארצית מטעם המורה למוזיקה בבית הספר. "לא הייתי מהילדות שעומדות על הספה או השולחן בבית ושרות", היא מבהירה. "כשגדלתי, הייתי שומעת בעיקר קלסיקות ישראליות, ולימים גם מיינסטרים ישראלי שחלקו מאופיין בצלילים האתניים שמייחדים את קיבוץ הגלויות שלנו. השילוב, יצר את הסגנון והכיוון המוזיקלי שלי".

היא בחרה ללמוד מוזיקה ברימון בזכות המוניטין של בית הספר שממנו יצאו גדולים וטובים כמו מירי מסיקה, קרן פלס, סגיב כהן ועוד. כשסיימה את לימודיה, החלה ללמד מוזיקה בגני ילדים. "זו הייתה תקופה מהממת. תוך כדי תנועה, הבנתי שליצור ולבצע את המוזיקה שלי זה מה שמסב לי אושר. ואם על הדרך אעמוד בציפיות, זכיתי".

"סוף מתוק" הוא הסינגל השלישי שלך, והבנתי שאת עובדת על אלבום בכורה. האם במציאות הנוכחית שבה כמעט הכל דיגיטלי, עדיין שווה להוציא אלבום?

"איך שאני רואה את זה, אלבום מאגד לתוכו תקופה. ממש כמו אלבום תמונות. כזה שתמיד כיף לדפדף בו ולהיזכר בצעדים הראשונים בעולם. לראות מי היית אל מול מי שאתה היום. ככה מבחינתי גם אלבום בכורה. גם אם הוא לא פיזי, הוא תמיד יאגד לתוכו תקופה רגשית ומוזיקלית בחיים שלי".

על השיר החדש כתבת: "לא קל בעולם שבו אין בליינד דייט, והעולם מתקדם דיגיטלית אבל הולך אחורה חברתית". את נשמעת פסימית אבל השיר אופטימי. איך זה מתיישב?

אני מתארת את המציאות של ימינו. יחד איתה ולמרות הקושי, תמיד יש בי תקווה לסוף מתוק.

אני חושבת שכמו בכל דבר בחיים, אם נאבד תקווה ולא נאמין בעצמנו, לא נגיע לשום מקום".

0 תגובות
bottom of page