top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

הפרויקט החדש והמסקרן של מוסקט וקפלן

תמיר מוסקט ואורי קפלן, המוחות הקודחים שמאחורי הבלקן ביט בוקס, יוצאים בפרויקט חדש ומלהיב Digital Monx. הסינגל הראשון מציג את הראפרית עדן דרסו שעושה את זה באנגלית עם Tinananay

מוסקט (מימין) וקפלן. השפעה עולמית // צילום יחצ מתוך אתר לינקטון

הנה הקיץ כבר כאן (והחום הזה הוא רק ההתחלה) ואיתו הפרויקט הלוהט של המוזיקאים/מפיקים אורי קפלן ותמיר מוסקט להלן Digital Monx שיצאו עם אלבום חדש שמגיש מצע של ביטים משוגעים ובסים שמנמנים. הסינגל הראשון מתוכו מציג את הראפרית עדן דרסו, שמפגיזה עם Tinananay המשובח.


לאלבום יחברו שורה של מוזיקאים וקולות מגוונים בשלל צבעים: מהמזרח התיכון, דרך ניו יורק, ג'מייקה, אתיופיה, אטלנטה, תל אביב ועוד שהמחבר בינהם הוא קצב שחור ואנרגיה מתפרצת. Wall of Sound של פליטים וקולות שמקדש את חופש הביטוי, ההעצמה והגרוב.

ההרפתקה החדשה של קפלן ומוסקט היא תיבת אוצר של שיתופי פעולה עם שמות כמו טרינידד ג'יימס, נגה ארז, אליזה, לא כוחות, Raquel Jones, תומר יוסף, תום דרום ועוד. האלבום הוא מגרש משחקים שמח ונטול גבולות של טקסטורות מוזיקליות שמאחדות בשמחה בין היפ הופ, סול, כלי נשיפה טרופיים ואפריקאים, ניו ג'אז ועוד.

עם תומר יוסך מהבלקן ביט בוקס // צילום יחצ מתוך אתר לינקטון

מוסקט וקפלן היו מעמודי התווך של סצנת ה Global Bass בניו יורק, עם צלילים צבעוניים מרחבי העולם שצדו את האוזניים של כמה בכירים בתעשיית המוזיקה בלוס אנג'לס מה שהוביל לשיתופי פעולה עם Jason Derulo, Camila Cabello, Diplo ואחרים. אחרי שנים של הפקות והופעות בניו יורק עם שמות כמו גוגול בורדלו, פיירווטר, שעטנז ועוד, מוסקט וקפלן חברו לתומר יוסף והקימו את Balkan Beat Box, אחת ההצלחות הישראליות הגדולות בעולם עד היום, שנחשבת כמי שהשפיעו ועיצבו את הסאונד של האלקטרו ג'יפסי והטרופיקל בייס בעולם.

0 תגובות
bottom of page