top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

החיים של לישי הם כמו לונה פארק


היא שרה שנים במקלחת ומצאה את עצמה על במה אחרי שבכלל כתבה שיר לסדרה על זמרות. הכירו את לישי, שמוציאה סינגל שלישי "תגיד לה" ומסבירה איך הכל משתלב עם היותה משפיענית רשת, ומה משמעות השם המיוחד שלה

לישי נולדה לפני 30 שנה, אחרי שנים שבהן הוריה לא הצליחו להביא עוד ילדים וגם חוו אובדן. השם המיוחד שלה, הוא בעקבות המתנה שהיא מהווה למשפחתה, שכעת מסתכלת איך הילדה מפתחת קריירה של זמרת אחרי שנים של שירה במקלחת. "בשנתיים וחצי האחרונות אני ממש עובדת על זה בצורה מקצועית, ורק לפני כמה חודשים הרגשתי בשלה מספיק להוציא את הסינגל הראשון לונה פארק. הכל התחיל בכלל כשכתבתי סידרה שמדברת על זמרת, והקלטתי שיר בכדי להגיש את הסדרה עם שיר לגופי שידור. אז אמנם לא יצאה סדרה אבל יצא שיר מטריף שייצא ממש בקרוב".

לצד הקריירה המוזיקלית, והסינגל השלישי שלה תגיד לה שיצא באחרונה, לישי נחשבת למשפיענית רשת. היא מקבלת פרגון, אבל גם מתמודדת עם תגובות פחות נעימות. "להיות משפיענית רשת זה אומר להיות הכוח של הרבה אנשים", היא אומרת. "בסופו של דבר מדובר באנשים שהם הקהל שלך, ומה זה אמן בלי הקהל שלו? זה יהיה לא נכון להגיד ש'צריך לא להתייחס לתגובות הרעות שרושמים לך' - כי בסופו של דבר גם מהם אנחנו לומדים. אני מאוד מכבדת ומעריכה את העוקבים שלי ולומדת מהם המון".

צילומים: שחר ארביב

הבנתי שאת עובדת על אלבום בכורה. יש עדיין משמעות להוצאת אלבום בימים שבהם הכל ברשת? "בהחלט. הקהל מאמין לאמת ולדרך. עבודה קשה מביאה לתוצאות, וזה שהיום הכל ברשת אין לזלזל באינטליגנציה שלה. הרשת מורכבת מהקהל החדש והישן. החדש - שרגיל לסרטונים, וולוגים, סינגלים והישן - שמעריך אלבומים. צריך לכבד את שניהם".


מי את רוצה שיקשיב לשירים שלך? "כל מי שזה יעשה לו לחייך. הלוואי ואגיע לכמה שיותר קהלים! העונג כולו שלי".


מה אנשים לא יודעים עלייך? "פפ האמת שהרבה. רק מחכה לבמה הנכונה לפתוח".


bottom of page