top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

דיוויד כרמל מנצח עם המוזיקה את הכל

במקום לשקוע, דיוויד כרמל בחר להרים את הראש ואת עצמו כדי להתגבר על כל הקשיים. עם 5 סינגלים ואלבום בדרך, הוא לא חושש לזעוק דרך השירים ומקווה שמי שנמצא במצוקה יקבל ממנו תקווה

דיוויד כרמל // צילום יח"צ: גיל נחושתן

דיוויד כרמל לא פוחד להיות חשוף. המוזיקה שלו היא הדרך להוציא החוצה את סיפור חייו הקשה של הצעיר בן ה-20, שהיה נער דחוי ומוחרם בילדותו והחליט ללכת קדימה ולבחור נתיב להצלחה במקום לשקוע. "כשהייתי קטן ובתוך כל החרמות קיבלתי המון חום מהמשפחה, אנחנו משפחה אופטימית. ביחד עם ההצלחות במוזיקה התחזקתי והמשכתי הלאה, לניצחון הפרטי שלי".

כרמל בן ה-20 הוא גדל למרגלות הכנרת, ילד טבע שמנגן מגיל 4.5. מאחוריו כבר 5 סינגלים בדרך לאלבום ראשון, האחרון שבהם Running יצא בשבוע שעבר. כמעט בכל אחד מהסינגלים שומעים את הזעקה של כרמל. "אני מקבל השראה מכל המקומות הנמוכים שהייתי בהם, אם זה תקופת הילדות, לקויות הלמידה, הבדידות, האקסית, המסע ברימון, הקורונה והצבא. הזעקה שלי בשירים נוגעת בכל אחד ואחד, לאף אחד לא קל, השאלה היא רק איך הוא לוקח את זה. אני רוצה שהקהל שלי יקבל ממני השראה, שגם ממקום נמוך אפשר להגיע רחוק, להגשים חלומות ולנצח. האופטימיות באה מתוך ההבנה שהכל יהיה בסדר, חייב להיות".

אתה רוצה להיות הקול של הדור שקשה לו דרך המוזיקה?

"אני חולם שכל אחד ימצא משהו בשירים שלי שמקרב אותו למילים שלי. ברוב השירים שלי יש המון תקווה וזה המסר החשוב ביותר לקהל שלי".

ואתה כבר בדרך לאלבום.

"כן, חלמתי על בינלאומיות והיום אני רוצה שתהיה לי קהל כאן במדינה שלי. בימינו אפשר גם וגם, ועד אז אני נהנה מכל המסע שאני עושה ויש עוד המון הפתעות בדרך".


bottom of page