top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

אתי ביטון יוצאת מהארון: "מקווה שזה ייתן כוח גם לאחרים"

הזמרת וכוכבת "היחידה" הוציאה שיר חדש המדבר על היציאה מהארון וההסתרה, ובו היא מורידה את מעטה החשאיות. בפוסט שפרסמה בעקבות השיר כתבה: "אני עושה את הצעד המשמעותי הזה עבור עצמי, אבל גם עבור אותם אנשים שיש להם סיפור דומה לשלי"

הסימנים הברורים בתוך הקליפ של "הלב שלי נקי" מעידים גם על שמו ומטרתו: אחרי שנים של הסתרה אתי ביטון יוצאת מהארון ושוטחת בשיר המרגש הלב שלי נקי את כל ההתלבטויות בביצוע מרטיט ומרגש. העיתוי שנבחר בקפידה רגע לפני מצעד הגאווה בתל אביב ובמהלך חודש הגאווה בישראל, רק מעצים את הטקסט הנפלא שכתבה תמר יהלומי שהכניסה לתוכו את כל החיים של אתי ביטון: שמירת השבת, התגובה של ההורים, התפישה ש"הוא והיא זה לא תמיד נכון" וההבנה שיש לשים סוף כדי לא לשכוח את עצמה.

בפוסט שפרסמה עם הוצאת השיר ואליו צירפה את דגל הגאווה כתבה ביטון: "מאושרת שהגעתי לנקודה הכל כך משמעותית הזאת בחיים שלי. הדרך שעברתי עד שגיליתי מי אני, באמת. שאלות, פחדים, מלחמות ורעשי רקע שאיתם התמודדתי הביאו אותי לנקודה שבה אני נמצאת היום.

אתי ביטון. צעד אמיץ // צילומי יח"צ

"אני גאה. בעצמי. אוהבת את עצמי והכי חשוב, שעכשיו זה מרגיש שלם. אני עושה את הצעד המשמעותי הזה עבור עצמי, אבל גם עבור אותם אנשים שיש להם סיפור דומה לשלי, אותם אנשים שנמצאים בדרך שלרוב היא חשוכה ובודדה ולא תמיד מצליחים להתחזק בכוחות עצמם, מקווה שזה ייתן לכם כח להתקרב לאור. אם הסיפור שלי ישפיע על נפש אחת, ניצחתי. תודה אלוהים על משפחה מושלמת ומחבקת. אתם כל העולם שלי".


בביצוע של הלב שלי נקי, ביטון מחוברת מאוד לטקסט שמספר בעצם את הסיפור שלה ומהווה השראה גם לאחרים. יכול להיות שהשיר שלה יסחוף אחריו אחרים לא לפחד ולא לברוח מהאמת שלהם. בינתיים, הצעד של ביטון נכון לה ולחיים שלה שילבשו מעכשיו צבעים אחרים לגמרי. בהצלחה!

אתי ביטון // צילום יח"צ

bottom of page