top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

"אני לא באה להקליל, אני באה לספר סיפור"

8 רצועות יש באלבום הבכורה "להאכיל בכפית" של צלילי אברהם, שמציגה שירה חשופה מתמיד ובלי מעצורים. האלבום יושק ב-24.11 בלבונטין 7, ותפסנו אותה לראיון קצר


צילום יחצ: מלי ארואסטי

האמת, צריך אומץ בשביל להוציא אלבום ראשון שאפשר להגדיר אותו ללא מעצורים. עבור צליל אברהם שגדלה ברמלה זו לא הייתה בכלל דילמה, ומשיר לשיר באלבום החדש שלה "להאכיל בכפית" נדמה שגם קליפת ההגנה האחרונה נשרה. "אני מרגישה שזאת הדרך היחידה בשבילי לייצר אומנות ולהביא את הסיפור שלי. אם יש חשש בחשיפה? אולי בשביל האנשים הקרובים אליי, שבעל כורחם נמצאים בתוך הטקסטים שלי, אבל קיבלתי מהם את בירכת הדרך לפני יציאת האלבום", היא אומרת.

צליל אברהם כותבת ויוצרת מוזיקה בעברית, היא סינגר סונגרייטרית על ביטים שיוצרת עולם מוזיקלי הממזג בין רמלה, עיר הולדתה ותל אביב. האלבום החדש הוא עבודה משותפת של צליל ושל מאור אלוש, כאשר הקו המוביל שלו הוא: למה לצמצם אם אפשר להגיד הכל? רק צריך למצוא את הביט המתאים. ההגשה הייחודית שלה גורמת לכולנו להבין כמה כוח והשפעה יש למוזיקה וליצירה הפרטית לשנות ולהשפיע על חיים של אחרים.


"הטקסטים אכן ישירים אבל אני בתור מאזינה מחפשת אמת והזדהות במוזיקה שאני שומעת וכך גם עם זאת שאני מייצרת", מסבירה צליל. "אני לא באה להקליל, אני באה לספר סיפור, לתת חיבוק, לתת תקווה. אני מוצאת בישירות הרבה יותר פלוסים ממינוסים, אבל בסופו של דבר לא משנה מה עדיף אלא מה אני באמת וזה בדיוק הדבר הזה".


צליל אברהם תשיק את האלבום "להאכיל בכפית" ב-24.11 בלבונטין 7, תל אביב

bottom of page