top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

אחרי 13 שנה: יעקב בן סימון פרש מתפקידו כמנכ"ל האנדלוסית אשדוד

בן סימון הודיע על כך הבוקר ליו"ר המרכז לתרבות האנדלוסית ומורשת הפיוט בישראל טלי סהרוני, לחברי הוועד המנהל, ולראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. "זו הייתה זכות עבורי להיות מנכ"ל של מוסד לאומי חשוב בהיסטוריה של התרבות הישראלית ומסורת הפיוט היהודית", אמר בן סימון. לסרי: "יעקב היה האדם הנכון בזמן ובמקום הנכון"

יעקב בן זימון // צילום יחצ: רפי דלויה

בן סימון סיפר כי "במהלך השנים האחרונות הגיעה התזמורת להישגים רבים בארץ ובעולם, ובשנה האחרונה אף שברנו שיאי פעילות לאחר החזרה לשגרה מאז פרוץ הקורונה. בשתי עונות קונצרטים עשירות ומוצלחות, ובמיוחד בהכרה בינלאומית במסגרת מסע קונצרטים רשמי ברומניה ובמרוקו.

תודתי מעומק הלב לצוות התזמורת הנפלא והמסור, המנצחים והנגנים, מוזיקאים ואנשי צוות איכותיים, שהם גאווה לכל מנהל של מוסד תרבות".


בן סימון הודה גם לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שהופתע מהחלטתו: "יעקב בנה מחדש מבחינה ארגונית ומקצועית את התזמורת האנדלוסית הישראלית-אשדוד. הוא עשה בזמנו את הבלתי יאומן והצליח להחזיר את התזמורת לימי תפארתה כמוסד מוזיקלי קלאסי מוביל בתרבות הישראלית, כולל הכרה בה כתזמורת לאומית מובילה. ועל כך תודתי האישית ובשם תושבי אשדוד ושוחרי המוסיקה האנדלוסית ומסורת הפיוט בארץ ובעולם".

bottom of page