top of page
  • שחר אמאנו

פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם": "עושים כבוד לאלבומים"


הפסטיבל שיתקיים בפעם ה-15 ייערך בין התאריכים 2 בינואר עד 8 בפברואר בהאנגר 11 בתל אביב, ויציג מופעים חד פעמיים לאלבומי מופת ששינו את פני היצירה בישראל. בין האמנים שיופיעו: נצ'י נצ', הדג נחש, יהודה פוליקר, אמיר דדון ועוד.

סדרת הופעות החורף המובילה של זאפה וגולדסטאר חוגגת 15 שנה וכמדי שנה מארחת את מיטב היוצרים במופעים ייחודיים וחד פעמיים המוקדשים לאלבומים חדשים ולאלבומי מופת פורצי דרך. בין האמנים: נתן גושן, אביב גפן, אמיר דדון, בניה ברבי, קרן פלס, שייגעצ, עילי בוטנר וילדי החוץ, עידן חביב, יהודה פוליקר במופע מחווה ללהקת בנזין המיתולוגית מלווה ב"ויגן פרנדלי", הדג נחש, יובל דיין, רביד פלוטניק (נצ'י נצ').

בין האלבומים שיזכו למחווה: "אם אלה החיים" של קרן פלס שתארח את שלום חנוך ומירי מסיקה, עשור לאלבום "6" של הדג נחש שיצא בשנת 2010, כאשר במופע יתארחו אסתר רדא, ג'ירפות ופלד. הפסטיבל יציין 20 שנה לאלבום המופת "יומן מסע" בערב מיוחד שיובילו אביב גפן והתעויוט ובמסגרתו יארחו לראשונה את גידי גוב.

"שייגעצ" תקיים מופע איחוד חד פעמי לאחר עשור במסגרתו יציינו חברי הלהקה 20 שנה להיווסדם. אמיר דדון יציין עשור לאלבום הבכורה ולשירים איתם החל את דרכו במופע חגיגי במסגרתו יארח את "Full Trunk”. נתן גושן יגיע לפסטיבל במופע המוקדש לאלבומו העתידי "באתי לחלום", ובו יבצע שירים מרפרטואר עשיר ומגוון שצבר לאורך השנים לצד שירים מהאלבום החדש ויארח את עמיר בניון.

בניה ברבי חוגג את האלבום "מישהו איתי כאן" במופע מסקרן שיפגיש בין צבעים ועולמות מוזיקליים ויכלול את כל להיטיו, במופע שבו יארח את מוש בן ארי. עילי בוטנר וילדי החוץ ישיקו במופע חגיגי אלבום EP חדש - "הכי קרוב אלייך". עידן חביב יחגוג את האלבום "לאבד עניין בזמן", במופע חדש בו ישלב שירים מאלבומיו האחרים ויארח לראשונה את ריטה.

יובל דיין חוגגת את האלבום "ליבי ער" ומגיעה לראשונה בקריירה המוזיקלית שלה להאנגר 11 במופע במסגרתו תארח את שלומי שבת. רביד פלוטניק (נצ'י נצ') יחגוג את אלבום המופת שלו "ועכשיו לחלק האומנותי", במופע שבו יתארחו ברי סחרוף, ג'ימבו ג'י, הראפרית סימה נון ועוד.

משה הלוי, מנכ"ל קבוצת זאפה: "כבר 15 שנה שקבוצת זאפה בשיתוף "גולדסטאר" מצדיעה למוזיקה ישראלית מקורית. גם הפעם בחרנו לתת את הכבוד לאלבומי המופת, אלה שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבותנו ועיצבו את פניה של המוזיקה בישראל".

צילומים: אוהד רומנו, ארתור לנדה, גיא פריבס, שלומי פינטו, משה נחומוביץ

0 תגובות
bottom of page