top of page
  • שחר אמאנו

"חזרתי? מעולם לא עזבתי"


ראו-דור מפציע אחרי כמה שנים שבהן נעלם לנו מהפריים, אך מעיד כי לא חדל ליצור. אחרי כמה משברים בחייו, הכוללים גירושים ומותו של אביו, הוא מוציא את "סיכוי אחרון" שבו הוא פותח את הלב

לפני שנתיים הכל היה ונשמע אחרת. ראו-דור הוציא אלבום בכורה, סומן כהבטחה הבאה ואז נעלם. הזמר שהותיר רושם על כל מי ששמע אותו הוריד פרופיל, התמקד בטיפול באביו החולה שנפטר לפני כמה חודשים וגם חווה משבר גירושים לא פשוט שאותו הביא לידי ביטוי בסינגל החדש "סיכוי אחרון", שנשמע מטלטל במיוחד. "נעלמתי מבחינה יח"צנית אולי, אבל אני אף פעם לא מפסיק ליצור", הוא אומר.

סיכוי אחרון// מטלטל

הסיפור של ראו-דור מכיל בתוכו הרבה כאב. "אבא שלי חלה והחלטתי להישאר לידו עד הסוף. הרופאים אמרו שנותרו חודשים ספורים, מה שלקח בפועל שלוש שנים. למרות כל הקושי, עדיין כתבתי שירים שעכשיו שיוצאים לעולם", הוא מספר.

יש יאמרו שנעלמת, הגעת לפריים טיים ומשם פחות שמעו עלייך.

"צריך לזכור שאני לא בא "מהמקלחת". מבחינתי הריאליטי היווה עוד ערוץ לפרסום. אני יוצר כל חיי הבוגרים, והגעתי לטלוויזיה כזמר שרוצה להפיץ את המוזיקה שלו וזה מאוד עזר. למען האמת עדיין זוכרים אותי וגם אני מתפלא מזה, כנראה שהשארתי חותם באנשים. לא הפסקתי ליצור ולהופיע. אין דבר כזה שאמן יפסיק להיות אמן פתאום. יש להבדיל בין יצירה לפרסום או הפצה. המוזיקה היא מי שאני, ולכן לא עזבתי מעולם".

ו"חזרת" עם שיר כאוב במיוחד.

"השיר 'סיכוי אחרון' מספר על אדם גרוש וחבול, שאולי ממש מתמודד עם בעיות נפשיות אפילו, כתוצאה מהמצב, שנפגע מאהבה כל כך הרבה פעמים והפסיק להאמין באהבה וגם ביכולות שלו לנהל חיים תקינים. משום מקום מגיעה מישהי שגורמת לו לחשוב שאולי בכל זאת נישאר סיכוי אחרון לאהבה ולהצלחה בחיים, וכמו שאומר השיר "אני יודע שאני אוהב אותך, גם כשבא לי למות".

איך אתה מגדיר את עצמך מוזיקלית?

"אני חושב שמבחינת סגנון יוצא משהו כמו פופ רוק נשמה או משהו כזה. כאחד שגדל על כל כך הרבה דברים טובים ומגוונים, אני יוצר כל שיר בצבע אחר אבל עדיין שומעים שזה אני, ראו-דור"

ראו-דור יופע ב"אנדאמן" יהוד ב-2.12, וב-17.12 באמפי אורט אשקלון

0 תגובות
bottom of page