top of page
  • שחר אמאנו

עכשיו תום


נוסע אלייך, הסינגל החדש של תום להב, יוצא היום לאור. זמן טוב לברר איתו כמה סוגיות. צפו בקליפ

תום להב הוציא היום (רביעי) סינגל חדש וקליט - "נוסע אלייך", מלווה בקליפ בטכניקת "סלומושן", ומדבר על מערכות יחסים. "לכל אדם יש רגעים שבו הוא עושה רוורס לחוויות עבר שאולי הוא לא מספיק סגר בהן את הפינות. בשיר הזה יש פניה לאחור לקשר שאולי שווה ל'נסוע איתו'", הוא מסביר את השיר החדש. צפו בקליפ:

הוא גדל בבית מוזיקלי ונחשף לאמנים ישראלים ובולטים כבנו של לואי להב, ממייסדי מוזיקת הרוק בישראל. להב הוא בוגר "רימון" ולימודי מוזיקה באוניברסיטת "מיוזיק קולקטיב", מנהטן, ובמהלך השנים האחרונות ניגן ועיבד מוזיקלית לאמנים רבים. כעת הוא יוצא לדרך משלו וכבר הוציא כמה סינגלים.

"הקשבתי לקשת די רחבה של סגנונות במוזיקה הישראלית, אין לי ממש ז’אנר ספציפי שאני מחובר אליו", אומר להב. "תמצא אותי מאזין לטיים אימפלה, רדיוהד, בילי אייליש, ברוס ספרינגסטין, אלבמה שייקס ועוד".

אני בטוח שאתה רוצה להצליח בזכות עצמך, אך יש כאלה שיתייחסו לייחוס המשפחתי שלך בגללך אביך. זה מפריע לך, אתה נמצא באיזה ניסיון להוכיח שאתה בזכות עצמך?

"לא חושב שצריך לנתק את ההקשר המשפחתי בשביל לפרוץ קדימה. אמנים כמו אביב גפן (יהונתן גפן) אסף אמדורסקי (בני אמדורסקי) משפחת בנאי לדורותיהם והרשימה ארוכה, לא ניתקו ואף הופיעו יחד על הבמה וזה מצליח ומוצלח מאוד".

האם בתור נציג הדור הצעיר עדיין השמעות ברדיו חשובות לך או שהרשת היא תחליף הולם?

"אני מאמין באופן כללי מאמין שכל פלטפורמה היא טובה, ורוצה שהמוזיקה שלי תגיע לכמה שיותר אנשים, גם דרך הרדיו. היום יש כל כך הרבה רבדים כמו אפל מיוזיק, ספוטיפי, יוטיוב. כל מאזין בוחר איפה שהכי נוח לו לצרוך מוזיקה, ואני רוצה להגיע לכולם".

איפה אפשר לראות אותך מופיע?

"אני עובד על הופעה חדשה שתכלול שירים שלי וגם להיטים מוכרים. ההופעות יפורסמו בדף אמן שלי אני מפרסם ואפשר להתעדכן שם".

0 תגובות
bottom of page