top of page
  • שחר אמאנו

הביא אותה בסיבוב


העיבודים החדשים לשירים המוכרים והמוכרים פחות, העצימו את האינטימיות במופע ה-360 של דודו טסה בבארבי. הם בעיקר נתנו כבוד למילים ששר ועפו לכל כיוון, גם לעבר אלה שראו את ההופעה בעיקר מכיוון הגב

הבארבי הצפוף והעמוס מפה לפה, הוא כבר דבר שבשגרה בהופעות של דודו טסה. ההחלטה שלו להופיע בבמה של 360 ובסגנון אקוסטי, הובילה גם לשליפה של כמה שירים שבדרך כלל לא מקבלים את החשיפה בהופעות הרגילות, ובהם "זנב זאב" ו"2006" המשובחים, שאיכשהו נשכחו באלבומים שלו.

דדו טסה //פריד

חלק מהאנשים ראו את ההופעה רק מכיוון גבו של טסה, שדאג מדי פעם לתת איזה סיבוב לטובת הקהל שהיה בחלק הפחות טוב של ה-360. הקרבה לבמה, העושר המוזיקלי והעיבודים המחודשים והשקטים, הדגישו את הטקסטים המרשימים של טסה, שהמילים שלהם עפו באוויר ונחתו היישר בנקודת היעד.

כן, גם לו זה היה מוזר להופיע ללא ההמולה והקצב, והגיטרות החשמליות, אבל על הכל חיפה מה שמאפיין את טסה לאורך שנים: הפשטות שבמורכבות. השירים שלו, שיודעים לתת את המילה הנכונה בזמן הנכון, זכו לטאצ' הנכון שמחייבת אינטימיות כזו, והקהל מצדו עטף אותו באהבה, ונסחף איתו כשהשמיע את עצמו שיכור שולח הודעת וואסטאפ קולי לאלי אליהו עם המשפט המרכזי ב"חלומות כאלה".

דודו טסה // ים אל עבייה

טסה הוא נווד מוזיקלי הנע בין סגנונות, ובכולם מצליח להטביע את החותם המוכר שלו. במסע נדודים פוגשים אנשים, מקצבים שונים ונתקלים במוזיקה לגווניה. אבל תמיד, בסופו של דבר, הכל יוצא מנקודה מרכזית אחת, ובמקרה הזה מדובר בטסה, שמשיק לכל הנקודות, האנשים והטעמים על כל במה, בין אם היא ישירה או 360, בינלאומית או מקומית, ומגלה לעצמו ולנו את עצמו כל פעם מחדש. הלוואי שאף פעם לא יפסיק לנדוד.

בדיוק בזמן // דודו טסה

0 תגובות
bottom of page