top of page
  • שחר אמאנו

הספרדיה של גוסטו


הילה אלפרט הביאה את הסיפור, גוסטו כתב והלחין, וחיים בוזגלו תיסרט וביים. קבלו את "נדיה", סינגל חדש מתוך אלבום חמישי שבדרך, המלווה בקליף סוחף

הכל החל מסיפור של הילה אלפרט על שני נגנים שפגשה בספרד ולהם סיפור מעניין. גוסטו נזכר באחרונה בסיפור והתיישב לכתוב, ומשם נוצר "נדיה" המהפנט שמקבל ממד נוסף בקליפ יפיפה על פי תסריט ובימוי של חיים בוזגלו.

הקליפ של נדיה

הסינגל החדש הוא מתוך אלבום חמישי שייצא אור בשנה הבאה. כמו תמיד, גוסטו מקפיד כאן על כל צליל ותו, דואג שכל אחד מהם יישב במקומו וינוגן בעושר כלים רב ומרשים, ובעיבוד מוזיקלי שלו יחד עם שמוליק דניאל. באלבומו האחרון, "עפאכ" (בסלנג מרוקאי: בחייך), שיצא לפני שנתיים הפגין גוסטו את יכולותיו המרשימות בשפה המרוקאית ואירח אמנים מובילים כמו מירי מסיקה (לה כתב את "זהרה" ואיתה ביצע מספר דואטים). האלבום זכה לתשבחות רבות, והדגיש שוב את היותו של גוסטו אמן ויוצר בעל תעוזה, ובעיקר עומק אמנותי שנדיר לפגוש כיום.

גוסטו עם אלפרט, לילך אלימלך ולירון אוחיון

"הקליפ של 'נדיה' לא יכול היה להיות שלם אם הילה אלפרט לא הייתה מופיעה בו", אמר גוסטו. "כשדיברתי עם הילה אמרתי לה שאנחנו נשמח שהיא תגלם את נדיה בקליפ, והיא ענתה 'אם היית רואה איך הלב שלי עכשיו קופץ, אמאל’ה עשית אותי שמחה'".

הילה אלפרט בקליפ

על הקליפ של "נדיה" אחראי במאי הקולנוע המשובח חיים בוזגלו. באחרונה נוצר קשר בין גוסטו לבין בוזגלו עת התבקש גוסטו להלחין את פסקול סרטו החדש של בוזגלו, שייצא בקרוב לאקרנים.

היכן ניתן לראות את גוסטו:

29/10/19 מתנ"ס שדרות

30/10/19 המרכז האתני ענבל תל אביב

14/11/19 בית אבי חי ירושלים

0 תגובות
bottom of page