top of page
  • שחר אמאנו

חוזר מאהבה


איציק קלה עלה על הבמה בגריי יהוד אחרי ארבע שנות היעדרות מהופעות בשל מחלת הסרטן שתקפה אותו. מיתרי הקול שלו פתחו את השמיים, הקהל חיבק אותו באהבה רבה וקלה המרוגש שר את השירים שכולנו מכירים ולא שכח להודות לבורא עולם. רשמים מהופעה מרגשת במיוחד

שעה וחצי לפני ההופעה של איציק קלה במועדון גריי ביהוד, ואין איפה לשבת. כולם מחכים לזמר הוותיק שחזר לראשונה לבמה אחרי היעדרות של מעל שלוש שנים בגלל מחלת הסרטן שתקפה אותו. כשהוא עולה לבמה, כולם קמים על הרגליים ומוחאים לו כפיים. קלה נשנק, מתקשה לדבר והדמעות שלו יורדות. ולא רק שלו. את הצמרמורת ניתן היה לחוש בכל האולם, ולצדה השמחה על שובו של מי שלאורך שנים ניפק להיטי על, אך תמיד נשאר צנוע ונאמן לדרכו.

איציק קלה// אני העבד

הגידול שתקף את קלה פגע לו במערות האף, וגלש לאורך הצוואר ועד לגרון. על הבמה, אחרי הקרב שניהל, קלה מלא התרגשות. הוא משתף, מספר, מודה לבורא עולם, ומפגין את היכולות הקוליות שלו שרק השתבחו עם השנים. מי שמכיר את סיפורו יודע שמולו עומד פלא של ממש, אדם שקם מההריסות אחרי שהפך לצל של עצמו כשאיבד 25 קילו ממשקלו. והנה, הוא על הבמה בגריי, עדיין רזה, אבל כשהוא פותח את הגרון – נפתחים גם שערי שמיים הנענים לתפילתו.

איציק קלה // אימרו שמיים

מולו, ניצב קהל שבא לתת את הכבוד הראוי לזמר המצוין. הם רוקדים, שרים, מתרגשים ולא שוכחים גם להיות מרותקים לסיפורים שלו. וקלה, בדרכו, מודה לכל אחד, מספר על החברים שתמכו, על אהובה עוזרי ז"ל שרצתה לבקר ונפטרה בטרם עשתה זאת, על האמונה בבורא עולם ועל הזכות לשמח את כולם.

קלה סוחב איתו רפרטואר של 40 שנה, ומתוכו זיקק על הבמה את הלהיטים. "מאמי מאמי", "עד יום מותי", "אימרו שמים", "והיא איננה" (עם המשפט המופלא "אדם יכול לשאוף אך אלוהים מחליט"), "אני העבד" המצמרר שהוקדש לעוזרי, מחפש את הדרך, "רפאני" שקיבל משמעות חדשה ו"חולפות שנים" המשובח.

מאמי מאמי // איציק קלה

במשך כמעט שעתיים קלה עמד על הבמה ונתן את מה שיש לו. חף מפוזות וממניירות, אדם ירא שמים שמודה על כל רגע שיש לו כדי לממש את הייעוד שלו ולשיר לעולם. ברוך שובך איציק קלה, התגעגענו.

0 תגובות
bottom of page