top of page
  • שחר אמאנו

רגעים של אושר


התאונה שבה איבד את חברו הטוב אור עמר, רובצת על חייו של אושר ביטון. כעת, עם סינגל חדש המוקדש לזוגתו, הוא פותח את סגור לבו ומבטיח להנציח עמר בכל הזדמנות: "הוא כל כך חסר לי"

אושר ביטון מתגעגע. שנה וקצת לאחר שאיבד את חברו הטוב אור עמר ז"ל בתאונת דרכים, מקפיד הזמר הצעיר להגיע בכל פעם שהוא בצפון אל קברו של החבר. "אני משתף אותו במה שאני ועשה, מדבר על שירים שהקלטתי ועל התוכניות לעתיד. הוא כל כך חסר לי", אומר ביטון, שבימים אלה הוציא את "טוב שבאת", שמוקדש לזוגתו אסתר, שמופיעה איתו בקליפ.

הוא בן 21 וגר בבית שאן. המוזיקה אצלו החלה לתפוס מקום בבית הספר כששר בטקסים השונים. "תמיד אהבתי מוזיקה, אבל לא ברמה של לשיר ממש", הוא אומר. "בכיתה ג' המורה העבירה מיקרופון בין הילדים ונעצרה עליי. מאז החל הרומן שלי עם המוזיקה ומאז זה התגלגל. הדחיפה המקצועית הגיעה לאחר שפגשתי את ברק, שהוא כיום המנהל האישי והמוזיקלי שלי".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"אין לי דרך להגדיר את המוזיקה שלי. אין לי שיר אחד כולל הבא שייצא שהוא באותו סגנון של הקודם, וזה בעיניי מה שיפה במוזיקה. גדלתי על אייל וזהר אבל אני יכול לשיר שירים בסגנון בלוז".

השוק הים תיכוני די מוצף. לא עדיף היה לנסות כיוון אחר?

"גדלתי על הים תיכוני, זה כוס התה שלי. אני לא מנסה ללכת על משבצת של אף אחד מהז'אנר, אני רוצה להביא את עצמי למשבצת שלי ולא על חשבון משבצת של מישהו אחר. יש לנו מוזיקה נהדרת בארץ וכל עוד אתה עושה אמנות יש לך מקום בלב של אנשים. יש כאלה שיאהבו אותי פחות וכאלה שיאהבו יותר".

מה מיוחד בך?

"אני פשוט מביא את עצמי לכל טקסט ברגש אחר, מתאים לו בדיוק את הרגש שהשיר צריך. אני רוצה שהמאזין יגיד 'אני מאמין לו' אחרי שהוא שומע אותי".

על ההצלחה מעיבה התאונה שבה איבד ביוני 2018 את חברו אור עמר ז"ל, סך הכל בן 20 במותו. "התאונה היא סוג של צלקת שיושבת לי על הלב. אם יש משהו שהולך איתי מאז, זה התחושה הרעה שהייתה לי, ההרגשה הזאת שתפסה אותי כששמעתי את הבשורה. שכאילו זה כאן בום! זה קרה גם לי! הבטחתי לעצמי שאני אזכיר את שמו ואנציח אותו בכבוד בכל מקום שאוכל".

עכשיו אתה שר בשבילו.

"האמת, כשראיתי את הטקסט לא חשבתי על זה ישר. כששרתי אותו בפעם הראשונה כסקיצה פתאום זה יצא לי, פתאום כל השיר ישב עליי כאילו נכתב רק בשבילי. כשכבר ממש הקלטתי אותו התייחסתי לכל עניין כמו שצריך מתחילת השיר עד לקטע של עדיין לא הספקנו לחלום".

0 תגובות
bottom of page