top of page
  • שחר אמאנו

שיר פוסט טראומטי


מאיר כהן הותקף בתיכון ולצד הכאב הפיזי נגרמה לו גם פוסט טראומה. עכשיו הוא שר על זה ב"ליל קיץ" שהפך לדבריו לשיר של כל מי שסובל מפוסט טראומה: "זה השיר של כולנו". קבלו הצגת בכורה לקליפ המרגש

זה קרה לפני תשע שנים. מאיר כהן הותקף באלימות קשה ומאז מתמודד עם הכאב בכמה מישורים. "האירוע השאיר לי מלבד הכאב הפיזי גם פוסט טראומה, שאיתה אני מתמודד עד היום", אומר כהן, שהוציא השבוע את הסינגל "ליל קיץ" שמאגד לתוכו את סיפורו הכואב שאיתו מזדהים נוספים.

האלימות והפוסט טראומה שבאו בעקבותיה שינו למאיר כהן בן ה-25 מפתח תקווה את החיים. העבודה על הקליפ כללה פגישות עם אנשים נוספים שחוו פוסט טראומה, ויחד הם יספרו את סיפורם. למטרה נרתם גם גדי וילצ'רסקי. "אנחנו רוצים לתת לאנשים להבין את מורכבות המציאות שלנו. יש שם סיפורים של אונס, גזענות, התאבדות, סמים ומלחמה", אומר כהן.

הקליפ מתאר אדם פוסט טראומתי שנזכר בעבר שלו, ואיך הפוסט טראומה לקחה ממנו את האישה שהוא אוהב והשאירה אותו בודד. "אני עוסק במוזיקה מהתיכון והעיסוק הפך להיות מרכזי בחיי לאחר האירוע הטראומתי", אומר כהן. "ההתמודדות היא חלק מחיי וחלק מהיצירה שלי. הפקתי אלבום עם שמוליק דניאל וכבר הוצאתי שני סינגלים והשיר הנוכחי הוא השיר הראשון שאני מפרסם שנכתב בעקבות אותו אירוע. ליל קיץ נכתב מתוך החוויה האישית שלי, אך ככל שניגנתי אותו יותר הבנתי שהוא בעצם השיר של כל המתמודדים ומי שלצדם, השיר של כולנו".

כהן מופיע ברחבי הארץ עם הרכב שהקים. ב-21.8 הם יהיו בסינקופה-בר בחיפה.

0 תגובות
bottom of page