top of page
  • שחר אמאנו

ההפתעות שמחכות לכם בפסטיבל המוזיקה ה-32 בראשון לציון


חמישה מוקדי הופעות, חלקן בחינם, שילובים מפתיעים, הפרויקט של רביבו מצדיע לזמרי הים תיכוני ומפגשי פסגה ייחודיים. זאת ועוד בפסטיבל שיתקיים בין התאריכים 14 עד 19 באוקטובר, חול המועד סוכות

פסטיבל ראשון לציון יתקיים גם השנה בחול המועד סוכות ויכלול שלל הפתעות. הפסטיבל ה-32 ייצא לדרך ב-14 לאוקטובר ויימשך עד ה-19 באוקטובר, כאשר ההופעות יתקיימו בחמישה מוקדים עיקריים: היכל התרבות, לייב פארק ראשל"צ, גן המושבה, כיכר העירייה, רחבת בית העם.

בפסטיבל יהיו הפקות מקור יוצאות דופן לצד שילובים ייחודיים של למעלה מ-100 אומנים ויוצרים, רפרטואר מובחר של מופעים מסקרנים וחד פעמיים, אשר יוצרים יחד תמהיל מדויק של התרבות הישראלית על כל גווניה.

בין היתר, יציין הפסטיבל 40 שנה ללהקת "גזוז" המיתולוגית שהוקמה על ידי דני סנדרסון, והספיקה בשנת פעילותה להוציא שני אלבומים שהנפיקו מעל לעשרים שירים שהפכו לקלאסיקה ישראלית ממכרת. סנדרסון יוביל את הערב שבמסגרתו יתארחו: בניה ברבי, מוש בן ארי, מאור כהן, מזי כהן ושפיטה.

הפרויקט של רביבו יובילו הצדעה לאגדות הזמר הישראלי-ים תיכוני, בערב מיוחד ב-LIVE פארק שבמהלכו יארחו על במה לערב בלתי נשכח את פסגת הזמר הים תיכוני: אבנר גדסי, דקלון, זהבה בן, חיים משה, ישי לוי, מרגלית צנעני ושימי תבורי.

ישי ריבו ונתן גושן, מהיוצרים והזמרים המרתקים והמובילים של העשור הנוכחי, יעלו לראשונה מופע משותף בו ישירו את כל להיטיהם הבולטים והמוכרים מהשנים האחרונות – יחד ולחוד.

ענק הזמר החסידי מניו יורק, אברהם פריד, במפגש יוצא דופן עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, שתלווה את מיטב להיטיו מהתקופות השונות ותחבר בין צלילי הפריילעך והרוק היהודי לבין הצלילים של עולם המוזיקה הקלאסית.

לצד כל אלו מוסיף פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל לחלוק כבוד לאומניו הוותיקים והצעירים גם יחד ומציג מגוון רחב של מופעים משובחים עם אירוחים מרגשים:

דני רובס מציין 30 שנה לאלבום "בדרך אל האושר" ובמיוחד לפסטיבל מארח לראשונה את מתי כספי; חוה אלברשטיין ושלומי שבן במופע שזוכה לתשבחות רבים; יובל דיין, מהזמרות – יוצרות המצליחות בישראל, מארחת את עידן רפאל חביב; יובל בנאי שר ממיטב הקלאסיקות של אביו, יוסי בנאי ז"ל; עילי בוטנר יגיע לפסטיבל לערב חגיגי ומיוחד עם ילדי החוץ: אדר גולד, אוהד שרגאי, תום גפן ובהשתתפות אורחת מיוחדת משי קלינשטיין; שירי מימון בהפקה מיוחדת עם תזמורת צה"ל ועוד.

השנה יהיו גם מופעי חוצות הפתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר בסימן שני מופעים בערב, ובמהלכם יבצעו האומנים גם שיתופי פעולה יוצאי דופן: מוש בן ארי ושרית חדד יחד ולחוד, נסרין קדרי ואתניקס ביחד ולחוד, ירדנה ארזי וליאור נרקיס ביחד ולחוד ועוד.

לילדים יהיה השנה מתחם מוזיקה לילדים בגן המושבה ובו שפע של פעילויות תרבותיות מוזיקליות שנבנות במיוחד לפסטיבל ובמיוחד לילדים: סדנאות, פעילויות יצירה מיוחדות וצבעוניות, אטרקציות ומתקנים מוזיקליים, מופעי ילדים ועוד – הכניסה חופשית.

דני סנדרסון | באדיבות כאן 11

הפסטיבל, כאמור, יתפרש על חמישה מתחמי מופעים: לייב פארק והיכל התרבות, עם הנחה לתושבי העיר ראשל"צ. מופעי חוצות פתוחים לקהל יתקיימו בגן המושבה, כיכר העירייה ורחבת בית העם.

לפרטים נוספים ומועדי הופעות היכנסו לחצו כאן

צילומים: משה נחמוביץ, פיני סילוק,אוהד רומנו, עדי אורני, דורון סרי, עידו לביא.

0 תגובות
bottom of page