top of page
  • שחר אמאנו

ניצבים בהצגה פרטית


עומר אדם הוא מותג חזק. הוא לא היה הולך להופיע בפארק הירקון אם לא היה ברור שכל הכרטיסים יימכרו כדי שניתן יהיה לרשום עוד "סולד אאוט". אתם רק השחקנים בהצגה שמישהו הינדס בראש שלו

תנוח דעתכם. עומר אדם ימלא את פארק הירקון כי זמר שבנה את עצמו בשנים האחרונות כמותג לא היה הולך למהלך כזה בלי שהתוצאות ידועות מראש, ושלא יאכילו אתכם סיפורים שהמכירה תתחיל רק ביום שני. אדם הוא יציר כפיים של יח"צ מצוין לא ירשה לעצמו נפילה במהלך כזה גדול, כך שאם אתם רוצים להיות שותפים למצג השווא של ההתרגשות – בבקשה.

מוזיקה בינונית. יעשו לנו כבוד | צילומים עומר אדם: יחצ מתוך אתר לינקטון

אדם הצעיר יצר סביבו הייפ משוגע על ידי ניהול נכון ומסודר. אם תאזינו לחלק מהשירים האחרונים שלו תגלו שהם ברמה בינונית ומטה, אך משמיעים אותם כי מדובר בעומר אדם. כעת הוא גם הוציא חמישה סינגלים ביום אחד, מהלך שאין לו משמעות כלשהי מלבד להיות הראשון לכאורה שעושה זאת, כאילו מעולם לא הוציאו כאן אלבומים או ep עם חמישה-שישה שירים, אבל לכם ישווקו את זה כמשהו ייחודי.

מותג חזק שמתוחזק ביח"צ מצוין

העמימות של אדם, שמופרת על ידי אייטמים יזומים ברכילות או סטטוסים מהונדסים, מכסים על מערך שלם שעובד למענו ותפקידו למתג אותו הכי חזק שאפשר. הדילוג מיעד ליעד, העובדה שהצליח למלא את אצטדיון "סמי עופר" בחיפה ב-30 אלף איש, היא זו שיוצרת סביבו את העניין, ואז פחות מדברים על המוזיקה שלו.

למלא את פארק הירקון זה משימה ענקית, אך היא כבר סגורה מראש. לא הולכים למהלך כזה, בשלב כזה, בלי תוצאות מובטחות וידועות. כרגע, אתם חיים בתוך משחק שמשחקים איתכם המנהלים של עומר אדם, וכמו במציאות וירטואלית אתה רק סטטיסטיים בהצגה. או לפחות אלה שירכשו את כמות הכרטיסים שבאמת תהיה פתוחה למכירה ולאחריה יצעקו "סולד אאוט" תוך כמה שעות.

צילום: משה נחמוביץ, מתוך אתר לינקטון

אם אתם רוצים להבין את העניין בצורה הכי פשוטה, פשוט תדרשו מהמנהלים של עומר אדם לחשוף את רשימת הרוכשים או לפחות להוכיח שכל הכרטיסים באמת נמכרו החל מיום שני. אל תבנו על זה שזה יקרה, אחרי הכל אתם רק הלקוחות, לא בעלי הבית. רק כלי בהצגה של מישהו אחר.

0 תגובות
bottom of page