top of page
  • שחר אמאנו

ואסיליס קראס מגיע לישראל


הענק מיוון יופיע בהאנגר 11 בתל אביב בחודש יולי יחד עם בן טיפוחיו כריסטוס מינידיאטיס. את ההופעה ילוו 15 נגנים וקראס ישיר בו את להיטיו הגדולים

חיים משה, איציק קלה, מושיק עפיה, סטלוס ואורן חן, הם רק מקצת הזמרים שהעלו לישראל שירים של הענק היווני ואסיליס קראס. כעת הוא מגיע לישראל להופעה אחת בליווי 15 נגנים, שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב ב-4.7, ובה יתארח גם בן טיפוחיו כריסטוס מינידיאטיס, שנחשב לדור העתיד של מוסיקת הלאיקה ביוון.

קראס נחשב לאבא של הזמרים ולגיבור תרבות ביוון ובכל רחבי אירופה ואמריקה. כבר בגיל 16 הפך ללהיט ביוון, לאחר שהקהל התאהב בו מיד בשל קולו העמוק והייחודי. קראס הפך לכוכב בפרברי סלוניקי, והשם שלו התפרסם בכל מועדוני הבוזוקי ביוון תוך זמן קצר.

קראס - אה סטינה ליי (תן לה שתדבר) | צילום: יחצ

קראס ביסס את מעמדו בשנות השבעים כשהחל לשיר בסגנון הלאיקה העממי. בשנות ה-80' הקליט את אלבומו המצליח alismonites וברשותו עשרות אלבומים שהפכו אותו לאליל בקרב הקהל היווני בתעשיית חיי הלילה ולכוכב בינלאומי.

מושיק עפיה הנשיקה - אחד משיריו של קראס שעשו עלייה

הקהל הישראלי התוודע אליו גם באמצעות שירים ששרו זמרי הים תיכוני במהלך השנים ובהם "דברי אליי" של חיים משה, "הנשיקה" שביצעו איציק קלה ומושיק עפיה, "זה לא עושה לי כלום" של סטלוס ואורן חן ונוספים.

רבים משיריו של קראס הם על אהבות אבודות, זיכרונות ושירי ילדות. הוא גם היה זה שטיפח זמרים צעירים ביוון ובהם כריסטוס מינידיאטיס, פאולה, כריסטוס דאנטיס, אריני פאפאדופולוס, פנדליס פנדלידיס ועוד.

מפיקי המופע מבטיחים חוויה אמיתית לכל אוהב מוזיקה יוונית בישראל.

קראס יופיע ב-4.7.2019 בהאנגר 11 בתל אביב, בשעה 22:00

0 תגובות
bottom of page