top of page
  • שחר אמאנו

נובל צומח


"יש עוד דרך ארוכה למעלה, אבל להגיד 'סולד אאוט' אני כבר יכול". כך אומר עמרי נובל, סולן "עמרי נובל והאצילים", אחרי הופעת ההשקה של "בפנוכו" בבית היוצר בנמל תל אביב, מול אולם מלא

חלום חייו של כל זמר מתחיל הוא אולם מלא בהופעה הראשונה. עמרי נובל, סולן עמרי נובל והאצילים, הגשים אותו בחמישי האחרון מול קהל חם ואוהד בבית היוצר בתל אביב. התגובות הנלהבות סחפו את הרשת, והגיטרה המנסרת של נובל שלטה היטב באירוע, כיאה לרוק חי ובועט. "הכותל הישראלי" ביקש מנובל לסכם במילותיו שלו את הערב, והנה הסיכום לפניכם.

צילומים: דניאל הרמן וניר עובדיה

סלפי קהל בהופעת סולד אאוט

זה עדיין לא נתפס ש-149 סיימו יום עבודה או לימודים, לקחו בייביסיטר ובאו. היו שם משפחה, חברים קולגות ותומכים מכל קשת הגילאים, רקדו כאילו אין מחר. אני תמיד מרגיש אנדרדוג, זה המקום הטבעי לי לפעול ממנו כדי לכבוש עוד פסגות. זו דרך ארוכה למעלה אבל להגיד סולד אאוט אני כבר יכול".

תמיכה מבית

אני איש משפחה וזוגיות. אני נוסע קילומטרים כדי להגשים חלום, משקיע לא מעט זמן, אנרגיה וכסף, בלי שותפה, חברה, בת זוג מכילה ואוהבת שמאמינה בי לא הייתי זז מילימטר בחיים, הייתי עדיין בקרוואן חשוך בבצרה אוכל שימורים. אנסטסיה היא הבת זוג המושלמת ואני אוהב אותה ומוקיר לה תודה על כל התמיכה וההכלה שהיא עבורי".

משפחה מעל הכל

ניגנתי האחים שלי, הביולוגי (אחי הגדול רועי נובל התארח ונתן את הופעת חייו) ואחיי המוזיקליים ״האצילים״. הגענו להופעה הזו אחרי שלוש שנים של עבודה ביחד, שבהן ניגנו מאות שעות ביחד, בחדרי חזרות, אולפני הקלטה ובמות בכל הארץ. הגענו בשלים ומוכנים כדי לעשות את מה שהחיבור ביננו עושה הכי טוב - גוד טיים!".

0 תגובות
bottom of page