top of page
  • שחר אמאנו

דודו אחרון


המוזיקה הגרועה של דודו אהרון בחודשים האחרונים היא תוצאה ישירה של חוסר הבנת המציאות אחרי המשבר המשפחתי הגדול. הוא חייב לעצור, להסתכל סביב ולהבין איפה הוא יכול לחדש ולהתחדש. אחרת, הוא יתקשה להתאושש וימשיך לייצר שירים לרגע שאינם לרמתו

דודו אהרון צילום יחצ

דודו אהרון כבר היה על המסלול הנכון. החשיפה הייתה בשיא, השירים שלו קיבלו במה והשיבוץ שלו בתוכנית של אייל גולן סימנה אותו בצמרת הז'אנר. אלא שאז התפוצצה כל פרשת חייו האישיים, אמא שלו ציפורה התראיינה בכל פינה והנזק הגדול מורגש היטב. אהרון התקשה להתאושש מאז, וגם החתונה שלו לא הצליחה לאושש אותו. מעל הכל בלטו השירים החלשים שלו, שהפכו למעמסה על הכתפיים שלו כל הדרך למטה. האם הוא יצליח להתאושש מזה?

התנודות בספינת המוזיקה הים תיכונית הן כאלה שאתה יכול ליפול מהסיפון אם לא תיזהר. אהרון, שבעיניי יש לו כמה וכמה שירים מצוינים, קיבל חבטה עזרה שהפילה אותו למים. הניהול הלא נכון של המשבר המשפחתי הוביל לכך שהוא יצא הנפגע העיקרי, ובעוד הוא מתעטף בשתיקה התעצמו אחרים שהביאו מוזיקה אחרת, שהשתלטה לאט לאט על הז'אנר כולו.

עם אופק המלאך. לא משהו להתגאות בו | צילומי יחצ, מתוך אתר לינקטון

אהרון, נאמן לדרכו, המשיך באותו סוג מוזיקה בלי להתאים את עצמו. גם הדואט שלו "הלב שלך בממתינה" עם אופק המלאך הוא מסוג השירים המביכים שמצליחים רק כי יש למישהו אינטרס לקדם אותם, לאו דווקא בגלל איכותו. הקריירה של אהרון דועכת, וכמי שנחשף אליו באחרונה עלתה התהייה גם בקהל "למה הוא לא שר את השירים הישנים שלו", ואין עדות יותר טובה לכך שהוא תקוע.

הרצון להישאר בתודעה גורם לאהרון לעשות טעויות. הוא חייב לעצור, להסתכל איפה הוא יכול לחדש את עצמו ולהתחדש ואז להביא את הלהיט שלו. יכולת הלחנה וכתיבה יש לו, עכשיו רק צריך לקחת נשימה ולהתחיל הכל מלמטה, כדי לייצר את השיר שיעלה אותו למעלה. ולאף גם האחרון "אלוהים ישמור עלינו" לא עושה זאת.


0 תגובות
bottom of page