top of page
  • שחר אמאנו

חיים שלהם


חיים דדון הפך את רדינג3 בחפלה והופעה מחשמלת ומשוחררת, שהציגה זמר שיודע לתת שואו מצוין. אם הוא רוצה באמת להצליח, הוא חייב להיפטר מכמה דברים שעלולים למנוע ממנו להתקדם

חיים דדון | צילום ארן חן

בסוף ההופעה ניכר היה שחיים דדון לא רוצה ללכת הביתה. הזמר הצעיר שהפך את רדניג3 בהופעתו הראשונה במקום זכה לאהבה גדולה מהקהל, ומשך שיר ועוד שיר, הריץ דאחקה ועוד דאחקה ונישק את מי שבא לו. אפשר להבין את ה"היי" הגדול של דדון אחרי ערב מוצלח במיוחד שחשף אותו כמי שיכול לתת שואו מצוין, אבל מה שהתרחש בסיום ההופעה (וגם לעתים במהלכה) מעיד יותר מכל על הבעיה העיקרית שלו: קושי להיפרד מה"שכונה" ולהתקדם.

הופעות של זמרים צעירים במועדונים כמו רידינג3 הפכו מזמן לנורמה. מיתוג המקום יחד עם מבנה סידור הישיבה מאפשר לכל אחד להיות נגיש וקרוב לאמן המופיע. האינטימיות הזאת, שלעתים דןמה למפגש חברים טובים, יכולה לשחק לטובתך ויכולה גם להרוס הכל.

חיים דדון ברדינג3. יאללה חפלה | צילומים: ארן חן

דדון, שהופעתו התחילה כשעה לאחר הזמן הנקוב (לא מכבד ולא מכובד, בטח כשמחכים כמעט עד אחת עשרה בלילה), הוא אולי אחד הזמרים הכי טובים שאתם לא מכירים. קול שהזכיר בתחילת הדרך את קובי פרץ, וגוון טורקי שזורק אותך לתקופה ההיא בשנות התשעים, כשהז'אנר שלט בארץ. לוק צעיר ומוקפד וגם שירים טובים, בטח אם אתם חובבי המוזיקה הכבדה יותר (למרות שיש לו גם שירים קצביים).

בקהל היה ניתן לזהות לא מעט מעריצים מושבעים שדקלמו כל מילה, לצד אחרים שניסו להשתלב בפרץ השמחה באולם. למול עיניו של איש העסקים רועי רווה ממיאמי ובני משפחתו, דדון עלה עם 12 נגנים וישר פתח בלהיט הענק שלו "באתי". אחר כך הגיע עוד שיר דיכאון ("אל תלכי") ואז החלה החפלה הגדולה. מחרוזת מצוינת משירי תחילת הדרך של עפר לוי (אחד מגדולי הז'אנר הטורקי, ובכלל) בהפקה מוזיקלית של שי ראובני, כמה שירים של עומר אדם, איציק קלה, אלי לוזון, נגיעות טורקיות וכמובן השירים המקוריים של דדון, שסחפו את כולם ובהם "בחור רומנטיקן","האוויר נגמר" ועוד.

אם דדון רוצה לפרוץ קדימה באמת, הוא חייב לקחת את עצמו בידיים יותר ברצינות (ויח"צ טוב כמו עדי דגן כבר יש לו). גלום בו פוטנציאל ענק, שאיכשהו הוא מצליח לקעקע אותו כדי לרצות חברים או אוהדים. התמתנות בקטע הזה, לצד שמירה על פאסון על הבמה (זה אפשרי גם בחפלה) יעשו לדדון רק טוב. יש לו את כל הנתונים לפרוץ קדימה, כעת הוא רק צריך להאמין בזה. אסור לו להתבשם ממה שהיה ברדינג3 ולומר לעצמו "הנה, זה מצליח".

דדון חייב להבין שהוא שווה יותר, הרבה יותר, וזה תלוי רק בו ובדרך ההתנהלות שלו. חפלה זה אחלה, אבל זה עשוי לתקוע אותו בהמשך, ולזמר כמו דדון אסור שזה יקרה.


0 תגובות
bottom of page