top of page
  • שחר אמאנו

הרווח כולו שלנו


פסטיבל הקומדיה וההומור לזכר ספי ריבלין ז"ל שייערך בתאריכים 27.2-1.3, יצדיע לשחקן הוותיק זאב רווח. בערב המחווה יופיעו מיטב האמנים בישראל ובהם עמיר בניון, זהבה בן מה קשור ועוד. וזה לא הכל

זאב רווח. צילום: פלאש 90

דומה שזאב רווח תמיד היה שם. מלך הבורקס, האיש שידע לתבוע משפטים אלמותיים בצ'רלי וחצי או חגיגה בסנוקר, ריגש ב"שרגא קטן" ו"רק היום" ולקרוע מצחוק ב"טעות במספר" ו"הגנב מגנב פטור". זה רק טבעי שאחד השחקנים הגדולים שצמחו כאן יזכה לערב מחווה מרגש, והוא יקבל את הכבוד הגדול במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור "צוחק מי שצוחק ראשון" לזכרו של ספי ריבלין ז"ל, שייערך בהיכל התרבות בראשון לציון.

רווח כיכב באינספור סרטים, הצגות, סדרות ופרסומות. הוא זכה במהלך הקריירה בשלושה פרסי אופיר, בהם שניים כשחקן הראשי הטוב ביותר ואחד על מפעל חיים. הוא היה "חכם חנוכה" בחגיגה בסנוקר, ויקטור ומישל ב"ספר נשים", ששון ב"רק היום", אדון ליאון, והבוס של גדליה בצ'רלי וחצי. רווח שיחק גם בתיאטרון והעלה מופעים רבים שזכו להצלחה מסחררת ובהם סלאח שבתי, כבש את הטלוויזיה עם "פאפא" המיתולוגית ושיקף היטב את מצוקת מעמד הביניים ב"המובטל בטיטו".

בערב המחווה לכבודו, בהפקת מקור ייחודית בשיתוף באמ"י ותרבות לישראל, יופיעו שורה של אמנים: מיקי קם, עמיר בניון, שלישיית מה קשור, טוביה צפיר, חני נחמיאס, זהבה בן, קורין אלאל, יהודה ברקן, שלמה בר ועוד.

ערב המחווה ייערך ב-27.2 בהיכל התרבות ראשון לציון, בשעה 20:30.

לא רק רווח

פסטיבל ההומור על שם ספי ריבלין יכלול השנה מספר רב של אירועים ובהם המופע "מצב כפית" של אורי גלר וננסי ברנדס; חנה לסלאו מארחת את אודיה קורן; מיקי וניקי – שיתוף פעולה מצחיק של מיקי קם וניקי גולדשטיין; החברים של קריבו בערב מחווה לשלישיות הגדולות בישראל (הגשש החיוור, גשר הירקון ועוד) מארחים את גברי בנאי שמשתף פעולה עם בנו אורי בנאי, בליווי תזמורתו של קריבושה.

ישראלוף וגרייניק. צילום: טל שחר

ישראלוף וגרייניק. קורעים מצחוק. למעלה: זאב רווח. צילום: פלאש 90

דב נבון במופע בידור חדש; עדן הראל ועודד מנשה במופע זוגי ומצחיק על אמונה, היגיון והחיים שביניהם. בלאגן ברשת – מופע לבני נוער על שיימינג באינטרנט של דניאל אסייג ורמי קאשי כוכבי הסדרה "שנות ה-80". יובל שם טוב (יובל המבולבל) למבוגרים בלבד – מופע סטנדאפ חדש – בכורה בפסטיבל. אסי ישראלוף ואבי גרייניק במופע לכל המשפחה – "פסנתר הזמן".

לרכישת כרטיסים: קופות היכל התרבות ראשל"צ 3701*


0 תגובות
bottom of page