top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

האביב המוזיקלי


הוא חלם בכלל להיות כדורגלן. את ההופעה הראשונה שלו הגדיר כ"גול ניצחון" והאלבום שלו ייצא בקרוב. תכירו את אביב הלפרין, שבגיל 22 החליט שבא לו לשיר

אביב הלפרין

אביב הלפרין בכלל חלם להיות כדורגלן. בגיל 22 הוא הבין שזה לא זה ופנה למוזיקה. כעת, בגיל 26, הוא עומד בפני הוצאת אלבומו הראשון אחרי שישה סינגלים. בישראל, אם תהיתם, לזמרים צעירים אין כל כך אפשרות להתעסק רק במוזיקה, כך שהלפרין, שסיים באחרונה קורס מדריכי כושר, יוכל להתפרנס עד שתבוא הפריצה הגדולה.

השיר הראשון, שכתב יחד עם חברו הטוב אדר רוזנברג, נקרא שמח או עצוב. "זה היה די מקרי, ומאז נפתחה הדלת והתחלתי לסלול לעצמי את הדרך לעבר הפקת אלבום והתנהלות אישית מקצועית יותר בתחום המוזיקה", הוא אומר. "יצרתי לוח זמנים מסודר לפי שיעורי פיתוח קול, שיעורי נגינה על פסנתר, כתיבת חומרים מקוריים והרבה שעות של חשיבה על איך לייצר דברים חדשים, הופעות אינטימיות שלאחר מכן גדלו והפכו להופעות השקה של סינגלים שיצאו עם הזמן".

לפצוח בקריירה מוזיקלית בגיל 22 זה קצת מאוחר במציאות הנוכחית.

"אחרי שזנחתי את החלום להיות כדורגלן, הבנתי שבשביל להגשים את החלומות שלי אני צריך לעשות כל מה שדרוש כדי להרגיש שלם. עדיף להתחיל מאוחר ולהגשים את עצמך מאשר לוותר מראש, בכל מקצוע ובכל מצב. קשה מאוד להתמודד עם תחושת פספוס, אבל כשאתה קם כל בוקר ממוקד מטרה ונהנה מהדרך לא קיים דבר כזה חשש, כי בכל מצב אתה משיג את ההצלחה האישית שלך".

אביב הלפרין

אביב הלפרין. הוציא שישה סינגלים | צילומים: יח"צ

האלבום של הלפרין ישלב מזרח ומערב. הוא בחר בטקסטים מגוונים ועשה ניסיון מעניין לקשר בין כל סינגל לבא אחריו. מבחינתו, על אף הטכנולוגיה, השמעה ברדיו שווה יותר. "הרדיו מחפש היום דברים מגניבים עם אופי מעניין ובהחלט יכול למצוא הרבה זמרים חדשים ברשתות החברתיות ולהשמיע אותם אחרי שהם הצליחו ברשת. מצד שני, גם אפשר לשכוח את אותם זמרים אם הם לא עקביים. אני מקווה ומאמין שעדיין יש מקום לזמרים צעירים להיחשף דרך הרדיו בלבד, זה אולי קשה יותר, אבל דעתי האישית היא שזו הדרך להישאר בתודעה לאורך זמן".

את ההופעה הראשונה שלו הוא מגדיר, איך לא, כ"גול ניצחון" אחרי שהגיעו אליה 100 אנשים. "הייתה התרגשות גדולה, גם קצת חששות על מה להגיד ואיך ההופעה תזרום, אם הקהל ייהנה, אם בחירת השירים הייתה נכונה (יש צורך בלא מעט קאברים כיוון ובאותה תקופה האלבום הכיל רק שלושה סינגלים). כל המחשבות והחששות נעלמים כשהמוזיקה מתחילה להתנגן וזאת הרגשה באמת מיוחדת. זה היה כמו גול ניצחון של שעה וחצי, וזה תענוג גדול".

באיזה שיר באלבום אתה הכי מאמין?

"אני מחובר לכל השירים ומאמין בהם. אני מרגיש שבסינגל הבא שלי 'יותר מהכל' הצלחנו שוב לחדש ולשדרג את הקו של האלבום וכמובן למצוא את הייחודית שלו. אני באופן אישי מאמין בו מאוד ומקווה שהוא יצליח לגעת בקהל ולהעביר להם את הרגש עם טקסט משובח של גונן נגרין וכמובן לחן והפקה מוזיקלית של אלון פרץ".


0 תגובות
bottom of page