top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

שחר פלדברג מתחילה לרוץ רחוק

הצעירה בת ה-19 מנס ציונה הוציאה סינגל ראשון שאותו כתבה והלחינה, להפקה מוזיקלית של מאור אלוש. עכשיו היא מסבירה איך הכל בעצם התחיל מעולם המדעים: "רק המוזיקה עושה אותי שמחה"

שחר פלדברג // צילום יח"צ

בגיל 10 שחר פלדברג התחילה ללמוד פיתוח קול אצל מורה פרטית בנס ציונה. היא לא חשבה להפוך את המוזיקה לחלק הדומיננטי בחייה, ושקעה בעולם המדעים. אלא שאז משהו ניעור בה. "העולם הזה תמיד הפחיד אותי. היה נראה בעיניי ממש כמו פרי אסור שנוגעים בו רק האנשים המוכשרים והאמיצים באמת. ומי אני בעצם שתעז בכלל לגעת בו. לא הצלחתי ליהנות באמת מעולם המדעים ורק אז נפלה עליי ההבנה שאם אני רוצה להיות שמחה יותר, הבחירה היא המוזיקה".

בגיל 17 היא ניגשה לרסיטל בגרות בג'אז שאותו העלתה יחד עם הרכב בבר גיורא בתל אביב. במקביל, המשיכה לכתוב המון חומרים מקוריים על תקופות מורכבות יותר ופחות בחייה. "כיום אני בצבא ומצאתי את התקופה הנוכחית כטיימינג מדויק ללכת על הפקת סינגל הבכורה שלי", היא מסבירה. "הסיפוק היה ועדיין יוצא מן הכלל. היום אני מרגישה שמותר לבחור במוזיקה וביצירה, ואפילו חובה. הנחת שהן מייצרות הוא דבר שאי אפשר להחמיץ לרגע, על אף ובזכות האתגר שבעולם הזה".


אחרי ששומעים אלך שחר פלדברג וקוראים את מילות השיר "שווה לרוץ רחוק" דומה שהיא שרה על עצמה. שיר שמבקש לעשות הכל צעד צעד, אבל ללכת קדימה, לבחור את השביל הנכון כדי להגיע רחוק. מסר לחיים? בהחלט.

0 תגובות
bottom of page