top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

עטוף באהבה בריאה, פאר טסי חשמל את מנורה

עודכן: 13 ביוני 2023

פאר טסי בא מהשטח והשטח החזיר לו אהבה. עם שלל להיטים מהאלבום האחרון, וגם כאלה שקמו לתחיה, הוא נתן במנורה מבטחים הופעה מחשמלת עם ערך מוסף: קהל צעיר שמילא את ההיכל, גמע כל מילה וצליל וסימן לטסי שיש לו בסיס לשנים ארוכות. הופעה שהיא חוויה

בכניסה למנורה מבטחים אפשר היה להבין עד כמה ההצלחה של פאר טסי גדולה. קבוצות קבוצות, בנים ובנות, צעירים מתחת לגיל 18 וכאלה שהרגע השתחררו מהצבא, וגם ותיקים יותר. כולם מילאו את ההיכל וזכו לראות בו את אחת ההופעות המרגשות והשוות ביותר. "הרבה אכזבה בי הייתה עד שבאה ההצלחה, אמנם היא הגיעה לאט אך הגיעה בטוחה", שר טסי ב"כתבתי מילים" המאוד אישי, ואי אפשר היה שלא להתרגש, בטח כשמעל 10 אלפים אנשים שרים יחד איתו ולא מחכים אפילו לאישור.

אבל זה לא רק האלבום רדיו שטח. מי שנכח באולם נדהם לגלות איך הצעירים הלכו שנים אחורה, לתקופה שפחות הלך, ושרו עם טסי שירים שכבר חשבנו שנשכחו. רוקד עם הכאב, רק אם תחכי לי, תחזרי מהאלבום הראשון, ג'ינסים קרועים, דפיקות הלב (ויסקי), משקה יקר ועוד, השתלבו היטב עם להיטי "רדיו שטח" ששרף את המצעדים ברדיו וגם את השטח.

שורת המחץ של "כתבתי מילים" האוטוביוגרפי

מהבחינה הזו, לשתי ההופעות של פאר טסי בנוקיה יש משמעות נוספת: לטסי נבנה צבא מעריצים צעיר שיצעד איתו דרך ארוכה אחרי שהרווה את צימאונם באלבום מעולה, שהמילים הפשוטות שלו חתכו גילאים ומגזרים. השירים, הנגיעות הקטנות והצניעות, הציבו שוב במקום הנכון לו את אחד הווקלאיסטים הכי טובים שיש כאן, שרק חיכה להתפוצץ שוב ועשה זאת בדרכי שלום.

על הבמה עמד טסי ונתן שואו משובח, מקפיץ ומרגש. קרע את הלב עם "אחרי הנצח", המדמיע עם "38" ו"כתבתי מילים" האוטוביוגרפי, הלהיב עם "יא מאמא" ו"דרך השלום", הסביר למה "אהבה חולה" חורך את המצעדים, איך "לאט לאט לאט" מתאר לנו בפשטות את מערכת היחסים המתמשכת של ההם מאהבה חולה, איך "הדרך הביתה" יכולה להיות מנחמת וגם מצא זמן להתפלל על הילדים של כולנו עם חנן בן ארי.

לכו לראות את פאר טסי, מגיעה לכם הופעה של זמר שאוהב את הקהל שלו בחזרה ויודע להודות לו על הלא מובן מאליו, להודות לבורא עולם על ההצלחה וגם לאשתו טל שלקחה את המושכות ושינתה עבורו את המסלול. ובעיקר, מגיעה לכם הופעה מהודקת, מהנה, סוחפת, של זמר שבא מהשטח, ואין לו שום כוונה לשכוח את זה. פאר טסי יופיע ב-16.3 בארנה בירושלים


bottom of page