top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

עדן ועומר צוחקים עלינו

עומר אדם ועדן בן זקן מגישים את "קוקוריקו" - השיר הכי מביך בקריירה שלהם, בשילוב שנשמע כמו שאריות שהוכנסו לתוך מטחנה. מילא הרמה הירודה, מדוע לזלזל ככה בקהל שלכם עד כדי גיחוך?

יש רגעים שצריך להגיד בהם די. אחד מהם מגיע אחרי ששומעים את השיר החדש של עומר אדם ועדן בן זקן, "קוקוריקו", שהוא במילים פשוטות עלבון לקהל ששומע אותו. במפגש בין ענקים אתה מצפה למשהו מיוחד, ובן זקן כבר הוכיחה בקטע הפזמון ב"יאסו" שלה עם סטייק ובן אל וסטפן לאגר, אבל מה שקורה במקרה הזה נשמע כמו שאריות של כמה שירים שרותכו יחד בצורה הכי גסה שיש.

רשימת הכותבים הארוכה שחתומה על "קוקוריקו" הייתה אמורה לייצר יותר, אבל התוצאה הסופית כל כך מביכה, שרק הקליפ המוזר שלו מתעלה עליה. בן זקן לא יודעת לשיר בשפות זרות, עומר אדם לא יכול לסלסל באנגלית, וההפקה מסביב, מושקעת ככל שתהיה, לא יכולה להציל אף אחד מכאבי האוזניים המתלווים לכך.

"הגזמת עומר" חותמת בן זקן את השיר. אז לא הגזמתם: זלזלתם, הבכתם, גיחכתם. מי שמוציא שיר כזה לא מכבד את הקהל שלו וחושב שהוא יכול לסבול הכל. אז לא, אי אפשר להגיש מנה כזו שאמורה להיות מנת הדגל של שני שפים מדופלמים ויוצאת על הפנים – ועוד לנסות ולהבין מה לעזאזל חשבתם. לגנוז, ומהר.

0 תגובות
bottom of page