top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

חוה אלברשטיין בסגנון ים תיכוני? בהחלט


חוה אלברשטיין ותום כהן יעלו בתחילת אוקטובר באופרה הישראלית קונצרט מיוחד של היצירות של גדולי המלחינים שעלו ארצה מאירופה בעיבודים חדשים של תזמורת מזרח ומערב בסגנון ים תיכוני


מופע שהוא הגשמת חלום משותף: חוה אלברשטיין והמנצח תום כהן יציגו עיבוד מחדש לטובת המופע "משירי ארץ אהבתי", שיוגש בסגנון ים תיכוני. המופע יכלול את היצירות של גדולי המלחינים והכותבים שעלו ארצה מאירופה כמו סשה ארגוב, מרדכי זעירא, נחום היימן, נתן אלתרמן ולאה גולדברג.

צילומי יח"צ: דניאל קמינסקי, אורי בהט

המופע, שאמור היה לעלות כבר לפני שנה וחצי ונדחה בגלל הקורונה, יתקיים ב-4.10.2021 בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') בתל אביב, ואלברשטין תבצע בו את שיריה האהובים כמו "משירי ארץ אהבתי", ״פרח הלילך״, “כמו צמח בר", "חופים", "את חרותי", ”לילה לילה“, ״האמנם״ ורבים אחרים. השיריםינוגנו על ידי תזמורת ירושלים מזרח ומערב במופע חד פעמי במסגרת המופע הראשון לעונה בסדרת מזרח מערב של האופרה הישראלית.


תום כהן, מנצחה הראשי ומנהלה המוזיקלי של תזמורת ירושלים מזרח ומערב: "התרגשות עצומה לחזור סוף סוף אל הפרויקט הזה שהוא כל כך דמיוני שלפעמים אני לא מאמין לעצמי שהוא באמת קורה. כולנו נפגשים באופרה הישראלית, להציג את הביצוע הלבנטיני שלנו לקלאסיקות הכי גדולות של חוה אלברשטיין".


חוה אלברשטיין: "תום כהן מסקרן אותי כבר שנים רבות. רוחב היריעה של הכישרון שלו מדהים ומעורר השראה, האישיות וכושר הביצוע איך אפשר לא לטעום מן המתוק הזה. אז הנה זה קורה".

bottom of page