שרית חדד הפכה בשנים האחרונות לחביבת התקשורת, שמחליקה לה על מוזיקה בינונית וממשיכה למתג אותה כאילו אין עוד מלבדה. פתיחת שישה מופעים ששווים ערך לעומר אדם אחד, מעידה יותר מכל על חולשתה
שרית חדד פתחה שישה מופעים ומכרה את כולם. אפשר לומר שהזמרת שבשנים האחרונות לא בדיוק הוציאה מוזיקה טובה הלכה על בטוח, ובמקום לפתוח קופה אחת במנורה מבטחים בחרה לחלק את אותה כמות על שישה מופעים, ואולי לנסות לשדר קצת עוצמה אחרי שנים של דשדוש. עצם העובדה שהכל נמכר, רק מעיד שמזמן התמכרנו למותגים, לשמות, במקום למוזיקה טובה.
אפשר לדבר על שרית חדד ואפשר גם לתהות אם שוק הזמרות הים תיכוני, שאין ספק שקיבל חיזוק בשנים האחרונות, לא מצליח ליצור לה תחרות אמיתית גם אחרי שנים שחונות. יש שיאמרו שעדן בן זקן נותנת לה קרב הולם, אבל כשמשווים בין השתיים מבינים שאין ממש מה להשוות. בעוד בן זקן היא כוכבת נוער שמציתה את הדמיון, אבל סובלת לעתים מכשלים בהופעות וגם מבחירת חומרים מביכה, חדד יכולה לשתוק במשך שנה ועדיין לחזור כאילו כלום לא קרה. עכשיו רק תדמיינו מה היה קורה אם בן זקן הייתה לוקחת חופש של שנה, האם היה לה לאן לחזור?
הסינגל "אמן". מיועד לרחבת הריקודים. קרדיט צילום תמונה עליונה: עדי אורני
אבל בן זקן היא לא הסיפור פה אלא חדד. הטריק היח"צני השקוף שבו חולקו הופעותיה לשש ממשיך את מגמת הלחץ. היצירה המרכזית בשנה שעברה הייתה בתה נויה, שיצרה עבורה כותרות אינסופיות, ובעצם כל סיקור ההיריון די חיפה על מוזיקה בינונית. גם "אמן" החדש שלה הוא כזה שפעם חדד הייתה מניחה אולי כרצועה אחרונה באלבום, אבל כדי להיאחז ולייצר להיט כפיים הוא יוצא כסינגל כמעט מהונדס, מיועד כמו טיל בליסטי אל עבר רחבת הריקודים באירועים המשפחתיים שלכם.
חדד הפכה לחביבת התקשורת, שמדלגת על ביקורת אמיתית על המוזיקה של חדד וממשיכה לשווק אותה כאילו אין עוד מלבדה. במקרה שלה, יחסי הציבור כל כך טובים והמיתוג כל כך מוצלח, עד כדי שמפמפמים לנו ששישה מופעים שלה נמכרו כליל, בעוד שבדיקה קלה תראה שכמות הקהל היא פחות או יותר מופע אחד של עומר אדם. פרופורציות ועובדות, זה כל הסיפור.