מה שיפה בחידוש הזה, מלבד העיבוד המשובח, הוא העובדה שדדון מתאפק עם הסלסולים שלו ונותן אותם בקטנות. לדדון יש קול מצוין, עם דמיון לא מבוטל לזה של קובי פרץ, וכאן הוא נחשף בצורה טובה יותר כשהוא לא הולך אל המקום המוכר והנוח שלו. הסלסול הגדול והמתפרץ מגיע אחרי 2:29 דקות וקצת מיותר לטעמי, אבל זה לא פוגם בחידוש המצוין לשיר שכבש כל פינה אפשרית וזכה לשלל חידושים.
דדון מראה שאפשר לתת טאצ' אחר ללהיט של מישהו אחר, ועושה את זה בצורה מעוררת כבוד. אולי בכלל שווה לו לקחת עצמו לכיוון הזה, פחות סלסולים, יותר עוצמה, כי לפי מה שיצא לו פה יש עם מה לעבוד.
חיים דדון. יכולת קולית מרשימה | צילום: צח טיאר