top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

שרית חדד: המוזיקה הפכה משנית למשפחה

מי שחושב שהמהלך של שרית חדד נובע מחולשה או דשדוש, כנראה לא היה כאן בשנים האחרונות. חדד נמצאת במעמד בלתי פגיע - וממנו היא יכולה לעשות מה שבא לה. אפילו לבעוט בנעל אחת כמו סינדרלה. הזמרות שיבואו בעקבותיה יעשו זאת כשיבקשו להקים משפחה, כשיבואו הילדים. המוזיקה? לא תהיה פקטור

שרית חדד // צילום יח"צ

בתוך המהלך הגדול של שרית חדד כמעט ושכחנו להקשיב לשיר שלה. "אהבה כמו שלנו", מושר בלשון זכר אבל בעצם הקליפ שלו אומר שאהבה כמו של זוגות סטרייטים היא בדיוק כמו אהבה של חד מיניים. זו אותה האהבה, אותה השפה, ואין בכך שוני אם תשיר את זה בזכר או בנקבה. חדד מחדדת בשנה האחרונה את כל יתרונותיה, כשהבולט מכולם הוא היכולת שלה פשוט לנוח, להסתכל על הכל מלמעלה, לדייק את הסינגלים שלה ולקבל החלטות בלי לחשוש למעמדה. המוזיקה שלה משתבחת, המופעים שלה מלאים והכל יכול להתנהל על מי מנוחות. חוץ מהרעש מסביב, כמובן.

היציאה מהארון אולי נתפסת כטריק של יחסי ציבור, אבל מי שמכתיר אותו ככה כנראה לא שם לב למעמדה של שרית חדד, ליכולת שלה לעשות מה שבא לה וליכולת לבעוט כמו סינדרלה, גם אם יש לה נעל אחת.

הררי המילים שנשפכו על היציאה מהארון של שרית חדד, סוד גלוי שאף אחד לא דיבר עליו, רק מעידים על חוזקה של חדד. המשמעות שלו היא לא רק אישית, כי שרית חדד מעולם לא ייצגה רק את עצמה אלא היוותה סמן לאחרות בסגנון המוזיקה שלה, בתעוזה, ביכולת למשוך קדימה ולהכתיב טרנדים. וכמו במוזיקה, גם עכשיו היא תכתיב את הדרך לעוד רבות וטובות שמנהלות את חייהן האישיים מתחת לרדאר.


לא בטוח שהן יבואו עכשיו בהמוניהן, גם לשרית חדד זה לקח 26 שנה, אבל לאט לאט, כמו שקרה לזמרת אתי ביטון ונוספות, המציאות תכתיב את הקצב והיא תהיה קשורה יותר להתפתחות העצמית, לבניית המשפחה, לילדים שיבואו, יותר מאשר למוזיקה. ועד אז איש לא ידבר על אפקט שרית חדד, פשוט כי זה יהיה כל כך טבעי אחריה.

bottom of page