top of page
  • תמונת הסופר/תשחר אמאנו

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים חוגג 21

אמנם בלי אמנים מחו"ל בשל הקורונה, אך עם שורה של אמנים ישראלים מובילים בבמה הקלאסית האמנותית למוזיקה הערבית שתתקיים בין ה-19 ל-28 בנובמבר. אז מי מחכה לכם?

בנאי עם סמעאן ודרוויש // צילום: רויטל טפיול

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים בניהולו האמנותי של מנהל בית הקונפדרציה אפי בניה חוגג את שנתו ה-21, ויתקיים בין התאריכים 28-19 בנובמבר 2020. המארגנים מציינים כי מגפת הקורונה אמנם מונעת לארח אמנים בינלאומיים, אך מופעי הפסטיבל ימשיכו להציג קשת של מסורות ותרבויות החוצות גבולות בינלאומיים. "נשמור על הקו האמנותי של הפסטיבל מאז ראשיתו", אמר בניה.

לונא אבו נסאר // צילום: דורון פיצ'רסקי

בימי הפסטיבל יוצגו מספר מופעים ובהם: אהוד בנאי, גורג' סמעאן וסאלם דרוויש מארחים את לונא אבו נסאר, הדס פל ירדן בשירי לדינו, רסיטל עוד של ויסאם ג'ובראן, פנטזיה לעוד וקמנצ'ה של יגל ואוריה הרוש, סמיר מח'ול בשירים נצרתיים, דורון קימה ואנסמבל פרלוד לשלום, נטע אלקיים ועמית חי כהן בשירי מהגרים, זוהר פרסקו ונסים דקוואר, תזמורתו של תייסיר אליאס במחווה לאום כולת'ום ואחיותיה, שלמה בר, עומרי מור ואבטה בריהון במופע משותף ועוד.

נטע אלקיים ועמית חי // צילם יח"צ

מופעי הפתיחה והסיום של הפסטיבל, כמו גם המחווה לאום כולת'ום ואחיותיה, ייערכו באולם שרובר בתיאטרון ירושלים. שבעת המופעים הנוספים יתקיימו באולם בית הקונפדרציה ובהתאם להנחיות ולהגבלות התנועה. במידה ולא יתאפשר לקיים מופעים בהשתתפות קהל, ישודרו המופעים בעמוד הפייסבוק ובערוץ היו-טיוב של בית הקונפדרציה.

אליאס תייסיר // צילום: שמוליק בלמס

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט - מנהל התרבות; עיריית ירושלים- האגף לתרבות; הקרן לירושלים; קבוצת ראובן אלה.


מחירי המופעים: 120-70 ש"ח

רכישת כרטיסים באמצעות "בימות" http://tickets.bimot.co.il

חפשו את "בית הקונפדרציה" בפייסבוק או באתר www.confederationjhouse.org

או צרו קשר בטלפון: 02-5399360, שלוחה 5

bottom of page