הדבר הבולט בדואט של אהרון ומאירי הוא שהוא נתפר למידותיו של אהרון. שומעים בבירור איך עדן מאירי המצוין מכפיף עצמו לסגנון השירה של אהרון, עד כדי כך שכל העוצמות שלו משיריו הקודמים מעט נעלמות. ובכל זאת, מאירי מצדיק כל מחמאה שקיבל בחודשים האחרונים על היכולת שלו לקחת טקסט ולהכניס בו ביצועים קוליים מרגשים וטובים, דבר שבא לידי ביטוי בעיקר בפזמון. אהרון מוכיח שבבלדות הוא מצוין, ושהוא יכול גם לקחת טקסטים של אחרים ולתת להם את הגוון שלו.
"בחלומות שלנו" הוא דואט ים תיכוני קלאסי, שבו מדברים על האישה אבל היא לא נמצאת או קיימת בשיר מלבד בחלומות של המבצעים. שיר קליט שעושה טוב לשני הצדדים.
Comments